Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Daily data-entry of accounts payables including: supplier invoices, credit notes, adjustments and payments
Daily data-entry of accounts receivable including: customer remittances, invoices, credit notes and adjustment receipts
Setup and maintenance of customers and vendors database
Reconciliation of GL accounts including bank accounts, balance sheet items, expenses, integrity errors, etc
Clarifying discrepancies on finance documentation with suppliers and customers (in close cooperation with Customer Service/Sales/Purchasing departments)
Banking and cash flow management: setup of all payments to creditors or employees (salaries, reimbursements), controlling incoming payments from customers, generating bank statements, contacting the bank to clarify issues
Coordination documentation for Intrastat declaration
Ongoing maintenance of import and exports documentation
Maintenance of petty cash and reconciling the account
Accounting for business travels and expense reimbursement
Maintaining the accounts filing system of finance documentation in an efficient and timely manner and in accordance with Polish regulations
Coordinating and preparing monthly management reports
General Administration duties and other tasks as directed by Management
Requirements:
Minimum 2 years of experience in Finance or Accounting department
Experience in data-entry
High level computer skills – Microsoft Word, Excel and Outlook
Ability to work under pressure and to multi-task and prioritise workload
Effective verbal, listening and written communication skills in English language
High problem-solving, research and analytical skills
Pro-active approach in solving problems - taking prompt action to accomplish objectives using initiative
We offer:
Stable employment based on contract of employment
All necessary tools and equipment to perform work
Attractive wages
Private medical care
Various benefits for employees (special events, amenities, FitSport program card etc.)
Nice and friendly work atmosphere
Opportunity to gain experience in an international work environment
Support from an experienced team
Prezentacja firmy
Zakres działalności firmy Lumen obejmuje prace badawcze, projektowanie o...
Zakres działalności firmy Lumen obejmuje prace badawcze, projektowanie oraz produkcję wysokiej jakości komponentów stosowanych w różnych układach pojazdów motoryzacyjnych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
31/05/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?