#

Facility Manager - Kompleks Biurowy

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowego dewelopera, właściciela i zarządcy nieruchomości biurowych,  poszukujemy do dużego komleksu biurowego klasy A zlokalizowanego w Warszawie kandydatów na stanowisko:

Facility Manager - Kompleks BiurowyMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Dbanie o utrzymanie należytego stanu technicznego obieków,
  • Zlecanie i nadzór nad usuwaniem usterek,
  • Wybór dostawców usług,
  • Zarządzanie pracą zespołu technicznego,
  • Bieżąca obsługa obiektu, utrzymanie w stanie gotowości eksploatacyjnej systemów i urządzeń technicznych na terenie komleksu,
  • Nadzorowanie konserwacji i serwisów gwarancyjnych,
  • Tworzenie raportów,
  • Współtworzenie i kontrola realizacji budżetów

Wymagania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w prowadzeniu obsługi technicznej dużych budynków biurowych na stanowisku Kierownika Technicznego/Facility Managera,
  • Dobra znajomość języka angielskiego,
  • Uprawnienia SEP,
  • Wykształcenie wyższe techniczne (preferowana specjalność: instalacje elektryczne lub sanitarne),
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem

Oferujemy:

  • Elastyczne formy zatrudnienia,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Bogaty pakiet socjalny,
  • Pracę w rozpoznawalnej, stabilnej organizacji i w międzynarodowym środowisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi