Z.P.C. Vobro
Z.P.C. "VOBRO" to wiodący producent wysokiej jakości wyrobów czekoladowych z sektora FMCG, który od 1986 roku dostarcza wyśmienite praliny i cukierki, w różnorodnych smakach, kształtach i formach podania, do 20 krajów Europy, Azji i Ameryki. Firma świadomie od lat stawia na strategię budowania i rozwijania marek silnie zakorzenionych w świadomości konsumentów. Nasze brandy posiadają ugruntowaną pozycję rynkową zarówno w Polsce jak i zagranicą.
Do współpracy zapraszamy osoby z doświadczeniem, które wyznaczają nowe trendy, chcą zainwestować w swój rozwój i Z.P.C. "Vobro", mają w sobie charyzmę wyznaczania nowych kierunków rozwoju
Podejmij wyzwanie i odpowiedź na poniższą ofertę rekrutacyjną!!!

EXPORT MANAGER

Miejsce Pracy: Brodnica, home office

lub Biuro Handlowe w Warszawie

Nr Referencyjny HR/EM/02/2017

W związku z ekspansją Działu Eksportu poszukujemy osób zatrudnionych na tym stanowisku, odpowiedzialnych za sprzedaż eksportową produktów Z.P.C. „Vobro” w krajach Bliskiego Wschodu, Afryki, Europy w szczególności:

Opis stanowiska:

  • Rozwijanie i ekspansja sprzedaży na rynkach międzynarodowych
  • Dbanie o relacje z kluczowymi Klientami biznesowymi na podległych rynkach
  • Prowadzenie rozmów biznesowych jak również nawiązywanie współpracy z nowymi partnerami biznesowymi
  • Pozyskiwanie i analizowanie informacji o poszczególnych rynkach oraz obecnej konkurencji
  • Zarządzanie budżetem oraz analiza kosztów
  • Utrzymywanie odpowiedniej polityki cenowej produktów gotowych
  • Kreowanie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz marketingu na podległych rynkach zagranicznych
  • Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy Z.P.C. „VOBRO”

Wymagania:

  • Minimum 5-letniego doświadczenia w sprzedaży na rynki zagraniczne w branży FMCG
  • Swobodną znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie plus drugi język obcy (preferowany jeden z języków: francuski, arabski)
  • Doświadczenie w obsłudze wysyłek eksportowych będzie dodatkowym atutem
  • Predyspozycje zawodowe: wysokich umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych, wysoka kultura osobista, samodzielność i dynamizm w działaniu oraz odpowiedzialność i rzetelność
  • Dyspozycyjność i gotowość do odbywania podróży służbowych
  • Umiejętności zarządzania budżetem oraz myślenia analitycznego
  • Umiejętności myślenia strategicznego
  • Umiejętności pracy w środowisku międzynarodowym
  • Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
  • Czynne prawo jazdy kat. B (minimum 3 lata)

Oferujemy

  • Atrakcyjny system wynagrodzeń zależny od wyników pracy
  • Stabilną pracę oraz zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub inna forma zatrudnienia
  • Duże możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej firmie
  • Adekwatne narzędzia pracy

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty!!!

Rekrutacja trwa do 28 lutego 2017 roku

Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi