Z.P.C. "VOBRO" to wiodący producent wysokiej jakości wyrobów czekoladowych z sektora FMCG,
który od 1986 roku dostarcza wyśmienite praliny i cukierki, w różnorodnych smakach,
kształtach i formach podania, do 20 krajów Europy, Azji i Ameryki. Firma świadomie od lat stawia
na strategię budowania i rozwijania marek silnie zakorzenionych w świadomości konsumentów.
Nasze brandy posiadają ugruntowaną pozycję rynkową zarówno w Polsce jak i zagranicą.
Do współpracy zapraszamy osoby z doświadczeniem, które wyznaczają nowe trendy,
chcą zainwestować w swój rozwój i Z.P.C. "Vobro", mają w sobie charyzmę wyznaczania nowych kierunków rozwoju
Podejmij wyzwanie i odpowiedź na poniższą ofertę rekrutacyjną!!!
EXPORT MANAGER
Miejsce Pracy: Brodnica, home office
lub Biuro Handlowe w Warszawie
Nr Referencyjny HR/EM/02/2017
W związku z ekspansją Działu Eksportu poszukujemy osób zatrudnionych na tym stanowisku, odpowiedzialnych za sprzedaż eksportową produktów Z.P.C. „Vobro” w krajach Bliskiego Wschodu, Afryki, Europy w szczególności:
Opis stanowiska:
- Rozwijanie i ekspansja sprzedaży na rynkach międzynarodowych
- Dbanie o relacje z kluczowymi Klientami biznesowymi na podległych rynkach
- Prowadzenie rozmów biznesowych jak również nawiązywanie współpracy z nowymi partnerami biznesowymi
- Pozyskiwanie i analizowanie informacji o poszczególnych rynkach oraz obecnej konkurencji
- Zarządzanie budżetem oraz analiza kosztów
- Utrzymywanie odpowiedniej polityki cenowej produktów gotowych
- Kreowanie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz marketingu na podległych rynkach zagranicznych
- Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy Z.P.C. „VOBRO”
Wymagania:
- Minimum 5-letniego doświadczenia w sprzedaży na rynki zagraniczne w branży FMCG
- Swobodną znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie plus drugi język obcy (preferowany jeden z języków: francuski, arabski)
- Doświadczenie w obsłudze wysyłek eksportowych będzie dodatkowym atutem
- Predyspozycje zawodowe: wysokich umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych, wysoka kultura osobista, samodzielność i dynamizm w działaniu oraz odpowiedzialność i rzetelność
- Dyspozycyjność i gotowość do odbywania podróży służbowych
- Umiejętności zarządzania budżetem oraz myślenia analitycznego
- Umiejętności myślenia strategicznego
- Umiejętności pracy w środowisku międzynarodowym
- Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
- Czynne prawo jazdy kat. B (minimum 3 lata)
Oferujemy
- Atrakcyjny system wynagrodzeń zależny od wyników pracy
- Stabilną pracę oraz zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub inna forma zatrudnienia
- Duże możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej firmie
- Adekwatne narzędzia pracy
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty!!!
Rekrutacja trwa do 28 lutego 2017 roku
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk: