#

Export Manager/ Sales Manager

HR Solutions

Gdynia k Gdańsk, Sopot, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Jesteśmy grupą Konsultantów HR prowadzących projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów w Polsce i Europie.

Dla naszego Klienta, jednego z liderów na rynku kompleksowego orynnowania, posiadającego oddziały w Europie Wschodniej, poszukujemy osoby, która będzie rozwijała rynki skandynawskie oraz Europy Zachodniej, pracując na stanowisku:

 

EXPORT MANAGER/ SALES MANAGER

 

Miejsce pracy: Skandynawia, Europy Zachodniej (+Trójmiasto)

 

Główne zadania:

• Realizacja zakładanych rocznych planów sprzedaży;

• Realizacja systematycznych spotkań z klientami w ramach utworzonej bazy potencjalnych klientów na nowych rynkach;

• Pozyskiwanie nowych klientów;

• Planowanie i raportowanie wyników pracy;

• Przygotowywanie zakładanej ilości i wartości ofert handlowych;

• Negocjowanie warunków kontraktów;

• Zarządzanie bazą Klientów;

• Analiza i rozwiązywanie bieżących problemów oraz pokonywanie barier w procesie sprzedaży

• Utrzymanie dyscypliny kosztowej;

• Udział w akcjach marketingowych;

• Raportowanie wyników pracy do Prezesa Zarządu;

• Współpraca z Managerem Eksportu odpowiedzialnym za zespół pracujący nad administracyjną realizacją zleceń od klientów;

• Bliska współpraca z Prezesem Zarządu w zakresie budowania rynku i ustalania strategii sprzedażowej w poszczególnych regionach.

 

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

• Wykształcenia średniego lub wyższego;

• Około 2-letniego doświadczenia w sprzedaży B2B w polskiej lub zagranicznej firmie będącej producentem w branży budowlanej lub innej;

• Doświadczenia w rozwijaniu relacji biznesowych z obecnymi klientami firmy;

• Doświadczenia w rozwijaniu minimum 1 rynku zagranicznego, pozyskiwaniu nowych klientów na rynku (hurtownie, podhurt);

• Doświadczenia w przygotowywaniu ofert handlowych i specyfikacji technicznych;

• Doświadczenia w negocjowaniu kontraktów i prezentowaniu oferty klientowi;

• Gotowość do intensywnych wyjazdów za granicę (około 80% czasu);

• Znajomości języka angielskiego poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie;

• Dobrego planowania i organizacji pracy;

• Prowadzenia rozmów sprzedażowych u klienta;

• Kompetencji interpersonalnych (łatwość nawiązywania kontaktów, budowania relacji biznesowej);

• Kompetencji sprzedażowych (zbieranie informacji o kliencie, docieranie do osoby decyzyjnej, umawianie spotkań, obrona ceny, prezentowanie oferty, pozyskiwanie informacji od klienta, radzenie sobie z klientem grającym na zwłokę, serwis posprzedażowy, dbanie o wizerunek firmy.

 

Nasz Klient oferuje:

• Współpracę w uparciu o działalność gospodarczą;

• Pakiet niezbędnych narzędzi – samochód, telefon;

• Zwrot wszystkich kosztów podróży służbowych oraz kosztów utrzymania samochodu;

• Premie w postaci określonego procentu od wielkości zafakturowanej sprzedaży.

CV wraz z poniższą klauzulą prosimy przesyłać za pomocą formularza aplikacyjnego.

Do aplikacji prosimy dołączyć następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach projektów rekrutacyjnych prowadzonych przez Panią Joannę Bojarską-Buchcic HR SOLUTIONS, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883).”

Prezentacja firmy

Jesteśmy grupą Konsultantów HR prowadzących projekty rekrutacyjne Direct... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/06/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Własna działalność
Czas trwania umowy
Nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Budownictwo / Praca na budowie, Praca Analityka

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi