Jesteśmy grupą Konsultantów HR prowadzących projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów w Polsce i Europie.
Dla naszego Klienta, jednego z liderów na rynku kompleksowego orynnowania, posiadającego oddziały w Europie Wschodniej, poszukujemy osoby, która będzie rozwijała rynki skandynawskie oraz Europy Zachodniej, pracując na stanowisku:
EXPORT MANAGER/ SALES MANAGER
Miejsce pracy: Skandynawia, Europy Zachodniej (+Trójmiasto)
Główne zadania:
• Realizacja zakładanych rocznych planów sprzedaży;
• Realizacja systematycznych spotkań z klientami w ramach utworzonej bazy potencjalnych klientów na nowych rynkach;
• Pozyskiwanie nowych klientów;
• Planowanie i raportowanie wyników pracy;
• Przygotowywanie zakładanej ilości i wartości ofert handlowych;
• Negocjowanie warunków kontraktów;
• Zarządzanie bazą Klientów;
• Analiza i rozwiązywanie bieżących problemów oraz pokonywanie barier w procesie sprzedaży
• Utrzymanie dyscypliny kosztowej;
• Udział w akcjach marketingowych;
• Raportowanie wyników pracy do Prezesa Zarządu;
• Współpraca z Managerem Eksportu odpowiedzialnym za zespół pracujący nad administracyjną realizacją zleceń od klientów;
• Bliska współpraca z Prezesem Zarządu w zakresie budowania rynku i ustalania strategii sprzedażowej w poszczególnych regionach.
Od kandydatów oczekujemy:
• Wykształcenia średniego lub wyższego;
• Około 2-letniego doświadczenia w sprzedaży B2B w polskiej lub zagranicznej firmie będącej producentem w branży budowlanej lub innej;
• Doświadczenia w rozwijaniu relacji biznesowych z obecnymi klientami firmy;
• Doświadczenia w rozwijaniu minimum 1 rynku zagranicznego, pozyskiwaniu nowych klientów na rynku (hurtownie, podhurt);
• Doświadczenia w przygotowywaniu ofert handlowych i specyfikacji technicznych;
• Doświadczenia w negocjowaniu kontraktów i prezentowaniu oferty klientowi;
• Gotowość do intensywnych wyjazdów za granicę (około 80% czasu);
• Znajomości języka angielskiego poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie;
• Dobrego planowania i organizacji pracy;
• Prowadzenia rozmów sprzedażowych u klienta;
• Kompetencji interpersonalnych (łatwość nawiązywania kontaktów, budowania relacji biznesowej);
• Kompetencji sprzedażowych (zbieranie informacji o kliencie, docieranie do osoby decyzyjnej, umawianie spotkań, obrona ceny, prezentowanie oferty, pozyskiwanie informacji od klienta, radzenie sobie z klientem grającym na zwłokę, serwis posprzedażowy, dbanie o wizerunek firmy.
Nasz Klient oferuje:
• Współpracę w uparciu o działalność gospodarczą;
• Pakiet niezbędnych narzędzi – samochód, telefon;
• Zwrot wszystkich kosztów podróży służbowych oraz kosztów utrzymania samochodu;
• Premie w postaci określonego procentu od wielkości zafakturowanej sprzedaży.
CV wraz z poniższą klauzulą prosimy przesyłać za pomocą formularza aplikacyjnego.
Do aplikacji prosimy dołączyć następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach projektów rekrutacyjnych prowadzonych przez Panią Joannę Bojarską-Buchcic HR SOLUTIONS, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883).”
Jesteśmy grupą Konsultantów HR prowadzących projekty rekrutacyjne Direct... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.