#

Executive Assistant

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Executive AssistantMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Aktywne zarządzanie kalendarzem CEO (organizacja spotkań, korekty harmonogramu, wysyłanie potwierdzeń);
  • Organizowanie podróży międzynarodowych CEO oraz pozostałych Członków Zarządu;
  • Dbanie o przepływ informacji pomiędzy CEO i członkami zarządu, a pozostałymi pracownikami;
  • Kontakt z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami oraz interesariuszami – (lokalnie i na całym świecie);
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami;
  • Tłumaczenia polsko – angielskie, angielsko – polskie;
  • Zarządzanie korespondencją, dystrybucja poczty przychodzącej i wychodzącej;
  • Zapewnianie wsparcia w sprawach administracyjnych;
  • Przetwarzanie wydatków oraz faktur;
  • Zarządzanie przypisanymi niezależnymi projektami;
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Koncentracja na wynikach;
  • Odpowiedzialność;
  • Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań;
  • Duża samodzielność w działaniu, poszukiwanie rozwiązań;
  • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne, umiejętność skutecznego ustalania priorytetów;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Dobra znajomość narzędzi MS Office;

Oferujemy:

  • Praca w międzynarodowym środowisku;
  • Stabilne warunki zatrudnienia na pełny etat w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Pakiet benefitów;
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi