#

Executive Assistant to the Board / Asystentka Zarządu

Axtel Sp. z o.o. Sp. K.

Wrocław, dolnośląskie

Axtel Sp. z o.o. Sp. K.
Axtel Sp. z o.o. Sp. K. od ponad 14 lat działa w branży ICT i współpracuje z największymi światowymi producentami rozwiązań sieciowych i nowoczesnych technologii komunikacyjnych.
Jesteśmy nowoczesną i otwartą firmą, która przyjmuje do swojego zespołu kreatywnych ludzi.

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Executive Assistant to the Board / Asystentka Zarządu

Od: Axtel Sp. z o.o. Sp. K.
Miejsce pracy: Wrocław

Axium od ponad 10 lat działa w branży ICT. Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu z siedzibami w Polsce, Francji i Niemczech. Współpracujemy z najlepszymi producentami i posiadamy sieć klientów na całym świecie. Jesteśmy nowoczesną i otwartą firmą, która przyjmuje do swojego zespołu kreatywnych ludzi.

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: Executive Assistant to the Board / Asystentka Zarządu.

 

Key responsibilities:

  • Provide general administrative support to the Board
  • Support communication between Board, top executives and employees
  • Maintain key relationships with both internal and external contacts
  • Create reports and presentations
  • Organize meetings (schedule timings, booking meeting rooms, organize refreshment) and make notes
  • Coordinate ongoing projects
  • Support internal processes
  • Organize detailed travel plans (schedule flights and book accommodation)
  • Manage orders, contracts and other business related documents
  • Assist with coordination of internal and external events

 

Key requirements:

  • Proven experience as an executive administrative assistant
  • Bachelor's degree
  • Fluent English (written & spoken)
  • Ability to multitask and prioritize daily workload
  • Excellent communication skills
  • Excellent knowledge of MS Office
  • Ability to work individually
  • Excellent organizational and planning skills
  • Reliability and precision

 

We offer :

  • Work in the dynamic team of very ambitious and competitive team
  • Contract of employment
  • Opportunities to grow and develop
  • Chance to participate in Tele-information events, expo all over the world
  • Bonus system based on the sales results
  • Private Health Care
  • MultiBenefit Card

 

Asystentka Zarzadu

 

Obowiązki

  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu
  • Koordynowanie kalendarza spotkań
  • Organizowanie podróży służbowych
  • Przygotowywanie i udział w spotkaniach
  • Pierwszy kontakt z klientami, gośćmi
  • Przygotowywanie analiz biznesowych, pism, dokumentów i materiałów na spotkania (prezentacje, zestawienia, raporty itd.)
  • Dokonywanie wstępnej selekcji ofert
  • Koordynowanie sprawnego obiegu informacji między Biurem Zarządu a pozostałymi departamentami

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, najlepiej w branży FMCG,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel i PowerPoint), znajomość SAPa potraktujemy jako atut
  • Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Otwartość i proaktywność,
  • Umiejętność ustalania priorytetów
  • Odpowiedzialność, komunikatywność i samodzielność w działaniu

 

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Narzędzia pracy niezbędne do wykonywania zadań służbowych
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Prywatna opiekę medyczna
  • Multisport Benefit

 

Axtel Sp. z o.o. Sp. K.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi