Adecco Poland Sp. z o.o.

Enrolment Qualifier

Miejsce pracy: Gdańsk
Adecco Poland Sp. z o.o.
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!

Currently, for our client we are looking for a candidate for the position:

Enrolment Qualifier

Reference number: EQ/02/2017/GDA
Place of work: Gdańsk

Primary Objective

The Enrolment Qualifier is responsible for assisting in the Enrollment process. This includes, but is not limited to: inbound and outbound phone activity; lead management and document management. This position works directly with the Enrollment Advisors and Enrollment Managers in a collaborative, team approach to aid both prospects and students during their application and enrollment processes.

Major Responsibilities

  • Establishes phone contact with prospects through outbound calling, , lead verification and following the lead management policy;
  • Engages prospects and verifies records in student management systems;
  • Contacts leads and follows the transfer process to Enrollment Advisors;
  • Validates accuracy of background information of prospects and students;
  • Provides positive student experiences by following guidelines and interacting with other departments;
  • Provide detailed and accurate onboarding to new students;
  • Maintains regular contact with the Enrolment Managers, provides day-to-day updates in order to resolve issues that may come up with potential students and maximise efficiency and effectiveness at work.

Knowledge, skills and experience

  • Bachelor"s degree preferred.
  • A minimum of 2 years working experience in a sales / customer service role
  • Excellent written and verbal communication skills; active listening skills.
  • Excellent customer service skills.
  • Ability to prioritise and organize daily tasks.
  • Ability to establish rapport easily.
  • Proficient in Microsoft Office; experience with CRM systems and databases is advantageous

We offer

  • Role in an international company with stable position on the market,
  • Strong people oriented culture,
  • Skills development through diverse work assignments and professional trainings program,
  • Work with diverse, motivated team.


Numer referencyjny: EQ/02/2017/GDA
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi