Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: mniej niż 1 rok
Wykształcenie: Średnie zawodowe
Branża: Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca IT - Kontrola jakości, Praca IT - Konsulting
Wincor Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w Europie i na świecie. W 2014 roku zajęliśmy 1. miejsce pod względem liczby zainstalowanych systemów kasowych w Europie i 2. miejsce w światowym rankingu sprzedanych bankomatów.
Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe.
Działamy już 63 lata, od 25 lat jesteśmy obecni w Polsce. Oprócz lokalnej spółki w Polsce działają aż cztery centra kompetencyjne: Global Customer Care Center, Regional Administration Center, Global Delivery Center i Global Software Solutions.
Obecnie poszukujemy kandydatów do działu Serwis Retail na stanowisko:
Ekspert w zespole wsparcia technicznego Retail
miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. HDR/04/16
Do Twoich zadań należeć będzie:
- wsparcie merytoryczne Inżynierów Serwisu realizujących naprawy w całej Polsce;
- współpraca bieżąca z Klientami w zakresie rozliczania umów serwisowych;
- prowadzenie korespondencji technicznej z centralą firmy w Niemczech.
Nasze oczekiwania:
- praktyczna i teoretyczna znajomość budowy i pracy komputerów PC oraz sieci LAN;
- znajomość praktycznego działania i budowy układów elektronicznych i elektromechanicznych;
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
- niekaralność;
- wykształcenie co najmniej inżynierskie (ewentualnie 4 lub 5 rok studiów);
- język angielski na poziomie umożliwiającym prowadzenie korespondencji dotyczącej zagadnień technicznych (w formie ustnej i pisemnej) z Centralą w Niemczech w stopniu minimum dobrym;
- prawo jazdy kat B;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- umiejętność pracy zespołowej;
- sumienność i zaangażowanie w wykonywanych obowiązkach.
Mile widziane:
- doświadczenie w naprawach sprzętu elektronicznego lub elektromechanicznego;
- praktyka bądź staż w zespołach wsparcia eksperckiego w firmach z sektora IT.
Za Twoją pracę oferujemy:
- bardzo ciekawą pracę w centrali serwisu jednej z największych firm produkujących urządzenia samoobsługowe;
- pracę w zgranym zespole w międzynarodowej korporacji;
- rozwój osobisty oraz możliwość awansu zawodowego w ramach wewnętrznych struktur;
- prywatną opiekę medyczną;
- możliwość skorzystania z programu Benefit (Karta Multisport).