#

Ekspert w zespole wsparcia technicznego Retail

Diebold Nixdorf

Warszawa, mazowieckie

Diebold Nixdorf

Ekspert w zespole wsparcia technicznego Retail

Od: Diebold Nixdorf
Miejsce pracy: Warszawa
Diebold Nixdorf

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: mniej niż 1 rok

Wykształcenie: Średnie zawodowe

Branża: Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca IT - Kontrola jakości, Praca IT - Konsulting

Wincor Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w Europie i na świecie. W 2014 roku zajęliśmy 1. miejsce pod względem liczby zainstalowanych systemów kasowych w Europie i 2. miejsce w światowym rankingu sprzedanych bankomatów.

Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe.

Działamy już 63 lata, od 25 lat jesteśmy obecni w Polsce. Oprócz lokalnej spółki w Polsce działają aż cztery centra kompetencyjne: Global Customer Care Center, Regional Administration Center, Global Delivery Center i Global Software Solutions.

Obecnie poszukujemy kandydatów do działu Serwis Retail na stanowisko:

Ekspert w zespole wsparcia technicznego Retail

miejsce pracy: Warszawa

Nr ref. HDR/04/16

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • wsparcie merytoryczne Inżynierów Serwisu realizujących naprawy w całej Polsce;
  • współpraca bieżąca z Klientami w zakresie rozliczania umów serwisowych;
  • prowadzenie korespondencji technicznej z centralą firmy w Niemczech.

 

Nasze oczekiwania:

  • praktyczna i teoretyczna znajomość budowy i pracy komputerów PC oraz sieci LAN;
  • znajomość praktycznego działania i budowy układów elektronicznych i elektromechanicznych;
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • niekaralność;
  • wykształcenie co najmniej inżynierskie (ewentualnie 4 lub 5 rok studiów);
  • język angielski na poziomie umożliwiającym prowadzenie korespondencji dotyczącej zagadnień technicznych (w formie ustnej i pisemnej) z Centralą w Niemczech w stopniu minimum dobrym;
  • prawo jazdy kat B;
  • umiejętność analitycznego myślenia;
  • bardzo dobra organizacja pracy;
  • umiejętność pracy zespołowej;
  • sumienność i zaangażowanie w wykonywanych obowiązkach.

 

Mile widziane:

  • doświadczenie w naprawach sprzętu elektronicznego lub elektromechanicznego;
  • praktyka bądź staż w zespołach wsparcia eksperckiego w firmach z sektora IT.

 

Za Twoją pracę oferujemy:

  • bardzo ciekawą pracę w centrali serwisu jednej z największych firm produkujących urządzenia samoobsługowe;
  • pracę w zgranym zespole w międzynarodowej korporacji;
  • rozwój osobisty oraz możliwość awansu zawodowego w ramach wewnętrznych struktur;
  • prywatną opiekę medyczną;
  • możliwość skorzystania z programu Benefit (Karta Multisport).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Diebold Nixdorf

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi