E-Channel Support Specialist z językiem Francuskim
Nie oczekujemy doświadczenia !
Lokalizacja: Kraków
Jeśli jesteś sumienny I przestrzegasz terminów
Potrafisz gromadzić i analizować dokumentację oraz pracować skutecznie z kluczowymi interesariuszami, aby zapewnić wzajemnie satysfakcjonujące rozwiązywanie kluczowych problemów
Jest to praca idealna dla Ciebie !
Obowiązki
Przetwarzanie dokumentacji klienta w celu osiągnięcia uzgodnionych standardów,
• Obsługa połączeń z klientami (Inbound / Outbound) i wdrażanie projektu e-Channel zgodnie z
• procedurami i standardami HSBC,
• Zapewnienie usługi przetwarzania wysokiej jakości w celu osiągnięcia maksymalnej satysfakcji klienta w ramach określonych umów o gwarantowanym poziomie usług
• Rozwiązywanie problemów lub odpowiednio przekazywane ich wraz z zaleceniami,
• Budowanie doskonałych relacji z interesariuszami i zapewnienie najlepszej jakości zarządzania kontem przy rozwiązywaniu zapytań klientów,
• Inne obowiązki zależą od przydzielonego procesu (np. Wdrożenia projektu, utrzymanie systemu i rozwój infrastruktury).
Wymagania :
• Biegła znajomość języka francuskiego i dobra angielskiego,
• Dobre umiejętności konwersacyjne, aby przyciągnąć uwagę klienta przez telefon,
• Umiejętność pisania listów biznesowych i raportów
• Umiejętność rozumienia i interpretowania danych numerycznych.
• Zdolności rozwiązywania problemów,
• Organizacja pracy własnej,
• Znajomość produktów GLCM / kanałów elektronicznych będzie zaletą,
• Zdolność do budowania dobrych relacji z ludźmi.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
• Pakiet szkoleń wprowadzających,
• Ciekawa ścieżka kariery w międzynarodowej organizacji
• Możliwości rozwoju,
• Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego,
• Prywatna opieka zdrowotna, świadczenia dla pracowników