Praca w Warszawie w dzielnicy Praga-Południe - WAWER
Praca w godzinach : 9 - 17
Wymagane ;
Wykształcenia o profilu technicznym, minimum ukończenie szkoły średniej na kierunku informatyka lub podobnym. Dogłębna wiedza z zakresu rozwiązań informatycznych i nowych technologii, oraz zainteresowanie tematem to dodatkowe atuty. Osoby zainteresowane tym stanowiskiem muszą odznaczać się doskonałą znajomością obsługi komputera i zdolnościami umożliwiającymi efektywną pracę w zespole.
Konieczna znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows -desktop jak i Windows serwer - Windows XP, Vista, 7 i 8, Windows 10 , Windows Server 2008 , 2012.
1. Zadaniem pracownika helpdesku będzie miedzy innymi:
a. rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego i oprogramowania (ServiceDesk).
b. instalowanie oraz konfigurowanie dostępu do Internetu
c. znajomość programów do zdalnej pomocy technicznej : Radmin,Teamviewer,RDP, LogMeIn
d. znajomość programów testowych : Hirens Boot Dvd, Hiren's BootCD
e. przygotowywanie nowych stanowisk pracy - instalowanie i konfigurowanie sprzętu oraz oprogramowania.
f. ewidencjonowanie sprzętu komputerowego oraz konserwowanie sprzętu komputerowego .
g. rozwiązywanie problemów sprzętowych (komputery, drukarki, skaner itd.) i programowych;
• administracja kontami użytkowników oraz komputerów;
• zarządzanie sprzętem IТ;
2. Znajomość j. angielskiego i prawo jazdy kategorii B mile widziane.
Outsourcing IT. Cloud Services.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych również na potrzeby przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzeni... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.