Opis stanowiska pracy
Firma GIA Polska zajmująca się wyposażaniem stacji i serwisem urządzeń oraz systemów komputerowych na stacjach paliw zatrudni pracownika na stanowisko:
Dysponent serwisu
(miejsce pracy: Gdańsk - Jasień, siedziba firmy)
Wymagania:
- wykształcenie techniczne
- dyspozycyjność (praca zmianowa, zmiany 12 godzinne)
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
- komunikatywność
Obowiązki:
- przyjmowanie zgłoszeń serwisowych od klientów
- wprowadzanie zgłoszeń do systemu
- nadzór nad zleceniami w systemie
- telefoniczne diagnozowanie problemów i pomoc w ich rozwiązywaniu (help desk)
Oferujemy:
- narzędzia i środki niezbędne do wykonywania pracy
- przeszkolenie
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- pracę w miłym zespole
Oferty (CV+ LM) wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji prosimy przesyłać za pomoca "Aplikuj"
Zastrzegamy sobie możliwość skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.
Prezentacja firmy
GIA Polska to firma nadająca nowe kierunki dla zaawansowanych urz...
GIA Polska to firma nadająca nowe kierunki dla zaawansowanych urządzeń - dozowników paliw. Nowoczesne rozwiązania pozwalają detalistom zrobić więcej. GIA Polska to światowy dostawca dystrybutorów paliw, to lider postępu technologicznego na wielu frontach. GIA Polska opatentował unikalne rozwiązania pomp paliwowych gwarantujących pełne bezpieczeństwo oraz przełomowe multimedialne systemy kontroli.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/12/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 2
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Administracja biurowa, Praca Kontrola jakości