#

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Izodom 2000 Polska Sp. z o.o.

Zduńska Wola, łódzkie

Opis stanowiska pracy

Dyrektor SiM odpowiedzialny będzie za zarządzanie Działem Realizacji Zamówień i Obsługi Klientów (RZOK) i Działem Marketingu, realizację strategicznych celów Spółki w obszarze sprzedaży i budowania pozycji rynkowej Firmy, w szczególności poprzez bieżące zarządzanie podległym zespołem Pracowników, kontakt z Kluczowymi Klientami Firmy i Partnerami Biznesowymi, planowanie strategii, kontrolę działań i efektów, jak również reprezentowanie Firmy na szeregu konferencji branżowych i targów międzynarodowych.

Bezpośredni przełożony: VicePrezes Zarządu

Wymiar pracy: Pełny etat

Miejsce pracy: Zduńska Wola

 

Zadania i obowiązki:

  • Zapewnienie realizacji polityki sprzedaży produktów i usług Firmy w powiązaniu z jej planami biznesowymi;
  • Tworzenie rocznych i kwartalnych planów realizacji zamówień, poprzez prognozowanie ich poziomu i wyznaczanie celów do realizacji dla Działu RZOK.
  • Tworzenie krótko- i długoterminowej strategii sprzedaży, aktywny udział w ustalaniu całej strategii Firmy oraz strategii cząstkowych (zwłaszcza finansowej i marketingowej);
  • Planowanie krótko- i długoterminowej strategii marketingowej Firmy w zakresie wsparcia promocji i sprzedaży.
  • Podejmowanie decyzji, uwzględniających sytuację rynkową i zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży;
  • Ogólna odpowiedzialność za budowanie relacji z Klientami Firmy i Partnerami Biznesowymi;
  • Zarządzanie pracą oraz szkolenie i motywowanie podległych Pracowników w celu utworzenia i utrzymania sprawnych struktur sprzedaży;
  • Wspieranie decyzji najwyższego kierownictwa poprzez dostarczanie informacji (lub udział w ich dostarczaniu) na temat aktualnej pozycji rynkowej Firmy.
  • Kontrola realizacji działań sprzedażowych oraz nadzorowanie funkcjonowania poszczególnych rynków sprzedaży;
  • Sprawowanie nadzoru merytorycznego i handlowego nad obsługą kluczowych Klientów Firmy.
  • Raportowanie dla Zarządu Spółki uzyskanych efektów oraz prognoz realizacji zamówień.
  • Współpraca z Działem Technicznym w zakresie certyfikacji i rozwoju produktów.
  • Reprezentowanie Firmy na zewnątrz (targi, imprezy handlowe, konferencje).

 

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem handlowym.
  • Doświadczenie w branży budowlanej, instalacyjnej i/lub termoizolacyjnej.
  • Potwierdzone osiągnięciami minimum 3-letnie doświadczenie w realizacji działań sprzedażowych i/lub obsłudze Klienta w obszarze B2B.
  • Doświadczenie w prowadzeniu długofalowej współpracy z Klientami przy sprzedaży produktów innowacyjnych i/lub „szytych na miarę”.
  • Praktyczna znajomość tworzenia i analizy raportów sprzedażowych.
  • Dobra znajomość specyfiki pracy doradczej nastawionej na partnerstwo biznesowe oparte o zaufanie.
  • Wysoko rozwinięte umiejętności managerskie, związane z zarządzaniem ludźmi, ich pracą i rozwojem.
  • Rozwinięte umiejętności badania realnych potrzeb Klienta i rekomendowania optymalnych rozwiązań.
  • Rozwinięte umiejętności dokonywania bieżącej analizy rynkowej i oceny potencjału firmy Klienta.
  • Umiejętności zarządzania budżetem reklamowym i optymalizacji działań reklamowo-promocyjnych.
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację z Klientami B2B.
  • Mile widziana znajomość języka niemieckiego.
  • Znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem.
  • Praktyczna znajomość obsługi rozwiązań informatycznych typu CRM.
  • Mile widziana znajomość specyfiki współpracy z Klientami biznesowymi z krajów UE i/lub Bliskiego Wschodu.
  • Gotowość do podróży służbowych (również międzynarodowych).
  • Wysoka kultura osobista i doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Działanie w oparciu o najwyższe standardy etyki i profesjonalizmu.
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.
  • Prawo jazdy kategorii B.

 

Firma oferuje:

  • Wysoki poziom autonomii w organizacji pracy.
  • Wynagrodzenie składające się z stałej części comiesięcznej oraz premie uzależnione od osiąganych wyników.
  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód) i własny gabinet w siedzibie firmy.
  • Umowę o pracę i prywatną opiekę medyczną.
  • Profesjonalny proces wdrożeniowy przygotowujący do objęcia funkcji na poziomie wyższej kadry zarządzającej.
  • Cykliczne szkolenia wewnętrzne i możliwość rozwoju kompetencji menedżerskich, sprzedażowych i budowlanych.
  • Pracę w Firmie nagradzanej za innowacyjność, energooszczędność i pozytywny efekt środowiskowy rozwiązań.
  • Współpracę w rozwijającej się Firmie rodzinnej wyznającej najwyższe standardy etyczne i wartości biznesowe.
  • Współpracę z zespołem chętnie dzielącym się wiedzą i doświadczeniem.
  • Współpracę z Firmą świadomie rozwijającą istniejące procesy i struktury organizacji, oraz nastawioną na optymalizację codziennego współdziałania.

Prezentacja firmy

Polski producent i eksporter innowacyjnych i zaawansowanych techn... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/08/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Top management, Praca Praca w mediach / dziennikarstwo

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi