poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Dyrektor Projektu w Wydziale Realizacji Inwestycji
Biuro Inwestycji
Zakres Czynności:
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z Prawem zamówień publicznych i prowadzenie prac związanych z udzielaniem zamówień publicznych w zakresie wykonywania robót, usług zlecanych KII przez Zarząd PKP S.A.
- przygotowanie założeń programowych w części handlowej, a szczególnie dla wykonania programu funkcjonalno-użytkowego
- przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia
- przygotowanie Regulaminów pracy Komisji przetargowej i decyzji powołującej Komisję przetargową
- współpraca przy opracowywaniu założeń programowych dla przebudowy i modernizacji kolejowych dworców oraz innych inwestycji zleconych przez Zarząd PKP S.A.
- udział w Komisjach przetargowych
- weryfikacja dokumentacji technicznych opracowanych przez projektantów dla kolejowych dworców oraz współpraca z organami administracji państwowej w tym zakresie
- przygotowywanie dokumentacji związanej z raportowaniem i monitoringiem prowadzonych inwestycji
- prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji dla instytucji centralnych monitorujących realizację inwestycji ze środków UE i budżetu państwa
- analiza opracowywanych przez Wykonawców harmonogramów rzeczowo-finansowych realizowanych inwestycji
- prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem pod względem formalnym dokumentacji płatniczej Wykonawców
- rozliczenie poniesionych nakładów inwestycyjnych w PKP S.A. dla prowadzonych zadań inwestycyjnych
- samodzielne poruszanie się po torach na podstawie stosownego zezwolenia
- przygotowanie i opracowanie informacji do organów instytucji centralnych w zakresie dotyczącym modernizacji kolejowych dworców oraz dla nadrzędnych instytucji w zakresie wykorzystania środków finansowych i realizacji inwestycji (NIK, Ministerstwo)
- współpraca w opracowaniu materiałów w zakresie analizy wykonania wybranych zadań inwestycyjnych w ujęciu ilościowym i jakościowym
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne (inżynier budownictwa, architekt)
- 4 lata doświadczenia w zarządzaniu inwestycjami budowlanymi
- mile widziane doświadczenie w realizacji inwestycji dofinansowanymi środkami funduszy unijnych i/lub budżetu państwa
- znajomość Pzp, Kpa, Pb
- biegła znajomość MS Office, MS Project, Autocad, ProNorma
- umiejętności analityczne
- umiejętność pracy w zespole
- dobra organizacja pracy, samodzielność, rzetelność, dokładność
Oferujemy:
- umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w firmie z bogatymi tradycjami
- udział w licznych projektach związanych z rozwojem spółek Grupy PKP - jednego z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 76 tys. pracowników
- atrakcyjne warunki pracy
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.