Opis stanowiska pracy
PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.
Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.
Obecnie poszukujemy dla naszego polskiego klienta, lidera w branży produkcji różnego rodzaju wyrobów foliowych na rynek polski i zagraniczny kandydata/kandydatki na stanowisko
DYREKTOR OPERACYJNY
Stanowisko podlegać będzie bezpośrednio Zarządowi Spółki.
Miejsce pracy Dąbrowa Górnicza
Opis stanowiska:
- zarządzanie operacyjne wydziałami produkcyjnymi oraz infrastrukturą spółki (logistyka, magazyn),
- zarządzanie i rozwój ponad stuosobowego zespołu pracowników,
- wdrażanie i doskonalenie nowoczesnych systemów organizacji produkcji i logistyki (lean manufacturing itp.),
- realizacja projektów inwestycyjnych i rozwojowych prowadzonych przez spółkę,
- optymalizacja, usprawnianie procesów oraz podnoszenie efektywności firmy,
- realizacja powierzonych zadań dotyczących bieżącej działalności spółki,
- osiąganie wyznaczonych celów, wskaźników, parametrów efektywnościowych i finansowych,
- bezpośrednia współpraca z Zarządem Spółki.
Wymagania:
- minimum 10 letnie doświadczenie zawodowe, w tym min. 3-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania i kierowania zespołami ludzkimi w obszarze produkcyjnym oraz samodzielnej realizacji projektów,
- konsekwencja, skuteczność w działaniu oraz orientacja na rezultat,
- ukierunkowanie na osiąganie rezultatów biznesowych,
- doświadczenie w restrukturyzacji spółek i optymalizacji procesów produkcyjnych,
- praktyka we wdrażaniu nowoczesnych systemów organizacji produkcji i logistyki (lean management itp.),
- samodzielność, odpowiedzialność, uczciwość i nieposzlakowana opinia,
- bardzo dobre umiejętności managerskie i interpersonalne,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- dobra znajomość języka angielskiego, język niemiecki będzie dodatkowym atutem
- wykształcenie wyższe, preferowane techniczne.
Oferujemy:
- pełną wyzwań i wymagającą dużej samodzielności pracę,
- znaczący wpływ na najważniejsze decyzje zarządcze w firmie,
- atrakcyjny system wynagrodzeń,
- duże możliwości rozwoju zawodowego, docelowo objęcie funkcji członka zarządu.
Prezentacja firmy
Permanent Placement ● Executive Search ●Trainings & Workshops ● Personal...
Permanent Placement ● Executive Search ●Trainings & Workshops ● Personal Consulting ● Payroll Outsourcing
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY!
PLATFORMA USŁUG PERSONALNYCH. EKSPERCI Z NIEMIECKIM.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/06/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Ponad 10 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca BPO / outsourcing, Praca Kadra zarządzająca, Praca Top management, Praca Logistyka, Praca Praca na produkcji