Dyrektor Oddziału
Miejsce pracy: OlsztynTwoja Praca
- planowanie, organizowanie i nadzór nad realizacją zadań Oddziału,
- tworzenie i aktywne zarządzanie strategią sprzedażową,
- realizacja założonych budżetów Oddziału, w tym odpowiedzialność
- za dochodowość Oddziału,
- nadzorowanie i rozliczanie wyników sprzedaży podległych pracowników – w tym stanowisk portfelowych Micro i Affluent,
- nadzór nad pracą zespołu, bieżący coaching, ze szczególnym uwzględnieniem coachingu sprzedażowego,
- organizowanie i prowadzenie akcji cross-sellowych i marketingowych,
- odpowiedzialność za jakość obsługi Klientów,
- zapewnienie i rozwijanie wysokiego poziomu satysfakcji klienta z obsługi,
- zapewnienie sprawności operacyjnej Oddziału,
- przygotowywanie i opiniowanie rozwiązań organizacyjnych
- dotyczących Oddziału,
- nadzorowanie administracyjne placówki
Twój Kapitał
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym,
- minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży i udokumentowane
- sukcesy w tym zakresie,
- wykształcenie wyższe,
- dobra wiedza produktowa z zakresu produktów kredytowych, ubezpieczeniowych, inwestycyjnych oraz dobra znajomość rynku finansowego,
- orientacja na jakość i profesjonalizm w pracy oraz umiejętność pracy
- pod presją czasu,
- umiejętność budowania relacji z ludźmi, dojrzałość emocjonalna,
- zorientowanie na rezultat, wysoka motywacja do pracy
Twój Zysk
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- wynagrodzenie zasadnicze oraz premie miesięczne adekwatne
- do osiąganych wyników,
- prywatna opieka medyczna, atrakcyjny pakiet kulturalno – sportowy,
- praca w stałych godzinach – wolne weekendy,
- rozwój zawodowy – poszerzanie doświadczenia w zakresie budowania relacji
- z Klientami, sprzedaży produktów bankowych oraz negocjacjach,
- różnorodny charakter pracy – udział w projektach, konkursach i szkoleniach,
- praca w nowoczesnej instytucji finansowej,
- współpraca z profesjonalistami w myśl zasady „work hard, have fun”.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.