Zakres obowiązków:
-zarządzanie zespołem sprzedażowym
-odpowiedzialność za wyniki Oddziału oraz zgodną z budżetem realizację planów sprzedażowych oraz przychodowych
-aktywizacja sprzedaży produktów bankowych oraz optymalne wykorzystywanie potencjału Klientów na swoim rynku
(w tym również budowanie zewnętrznych kanałów sprzedaży)
Wymagania:
-minimum 5 lat doświadczenia w pracy w bankowości (w szczególności w Oddziałach oferujących pełną gamę produktów bankowych)
-minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
-poparte sukcesami doświadczenie w realizacji celów sprzedażowych – własnych i Oddziału
-bardzo dobra znajomość produktów bankowych dla Klienta indywidualnego oraz instytucjonalnego
-wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z ekonomią, finansami, zarządzaniem)
-rozwinięte umiejętności menadżerskie pozwalające na efektywne kierowanie, wspieranie i motywowanie zespołu
-wysoka kultura osobista
-inicjatywa w działaniu, asertywność i samodzielność w podejmowaniu decyzji
-konsekwencja i determinacja w realizacji wyznaczonych celów
-odporność na stres
-umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
-znajomość języka angielskiego w stopniu minimum komunikatywnym
-prawo jazdy kat. B
Naszym Pracownikom zapewniamy ciekawą pracę w renomowanej, stale rozwijającej się firmie, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych doświadczeń, wynagrodzenie adekwatne do poziomu realizacji zadań oraz pakiet socjalny.
Deutsche Bank PBC S.A. - jest częścią Grupy Deutsche Bank, jednej... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.