Opis stanowiska pracy
Czy wiesz, że…
PLUS BANK S.A. to bank ze 100% polskim kapitałem.
PLUS BANK S.A. to bank, który posiada ponad 25 letnią tradycję (w latach 1991 – 2013 był obecny na rynku, pod nazwą INVEST BANK S.A.).
PLUS BANK S.A. posiada blisko 100 Oddziałów Operacyjnych, zlokalizowanych w największych miastach Polski oraz ponad 100 Placówek Partnerskich.
PLUS BANK S.A. znajduje się w jednej grupie kapitałowej ze spółkami: Plus - operator sieci komórkowej; Polsat - największa polska telewizja komercyjna; Cyfrowy Polsat - największa cyfrowa platforma satelitarna w Polsce; Teleaudio; Ipla.
PLUS BANK S.A. realizuje styl zarządzania oparty na osobistej odpowiedzialności i zaangażowaniu pracownika, w bardzo przyjaznej atmosferze pracy, przy wsparciu bardziej doświadczonych pracowników.
PLUS BANK S.A. zapewnia swoim pracownikom wstępne szkolenia stanowiskowe i rozwój zawodowy.
PLUS BANK S.A. preferuje styl zarządzania oparty na pracownikach kompetentnych i zmotywowanych wewnętrznie do działania.
Jeżeli chcesz zostać cenionym pracownikiem prężnie działającej instytucji finansowej, złóż aplikację na stanowisko:
Dyrektor Oddziału Operacyjnego
Aplikuj do PLUS BANK S.A., gdzie:
- otrzymasz możliwość rozwoju zawodowego,
- poszerzysz doświadczenie zawodowe w sektorze finansowym,
- ugruntujesz swoją wiedzę z zakresu produktów bankowych,
- zostaniesz managerem młodego i dynamicznego zespołu,
- będziesz mógł poczuć satysfakcję finansową z realizacji wyznaczonych przez Dyrektora Regionu celów sprzedażowych.
Dyrektor Oddziału Operacyjnego w PLUS BANK S.A.:
- utrwali swoje miejsce w społeczności pracowników sektora finansowego,
- otrzyma profesjonalne szkolenie adaptacyjne i stanowiskowe,
- będzie mógł sprawdzić swoje kompetencje managerskie zarządzając podległym zespołem oddziału (najczęściej 3 osoby podległe),
- będzie realizował indywidualne oraz oddziałowe cele sprzedażowe, za których wykonanie otrzyma atrakcyjną prowizję,
- poszerzy swoją znajomość obowiązujących w bankach procedur zarządzania działalnością operacyjną,
- wykorzysta własną wiedzę i kreatywność ucząc podległy zespół aktywnego pozyskiwania nowych Klientów,
- razem z pracownikami Oddziału będzie budował i podtrzymywał relacje z Klientami naszego Banku,
- zaprezentuje swoją efektywność w zarządzaniu działalnością sprzedażową Oddziału Operacyjnego Banku,
- umocni poczucie własnej odpowiedzialności za osiąganie wyników ekonomicznych Oddziału Operacyjnego Banku,
- będzie wdrażał najlepsze standardy obsługi Klienta banku,
- udoskonali umiejętność obsługi bankowego systemu transakcyjnego.
Wymagania
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego (kierunki: ekonomia, finanse, bankowość lub pokrewne),
- minimum 5 - letniego doświadczenia w sprzedaży produktów finansowych, popartego udokumentowanymi sukcesami sprzedażowymi,
- zorientowania na osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych,
- bardzo dobrej znajomości produktów finansowych oraz gotowości do poszerzania własnej wiedzy w tym zakresie,
- znajomości metod i narzędzi weryfikacji oraz oceny zdolności kredytowej klientów detalicznych banku,
- umiejętności sporządzania analizy oraz oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych,
- samodzielności działania i kreatywnego podejścia do zadań związanych z pozyskiwaniem Klientów,
- otwartej postawy względem Klienta, zainteresowania jego potrzebami oraz gotowości do udzielania Klientom pomocy,
- organizowania jak najlepszej obsługi Klientów naszego Banku w podległym Oddziale Operacyjnym,
- bardzo dobrej znajomości lokalnego rynku biznesowego,
- umiejętności obsługi komputera (pakiet MS Office),
- prawa jazdy kat. B,
- dbania o pozytywny wizerunek Banku.
Roczne doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem sprzedaży oferującym produkty finansowe będzie dodatkową zaletą Kandydata na to stanowisko.
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
- wynagrodzenie podstawowe (stałe) + atrakcyjny system prowizyjny,
- możliwość osobistego wpływania na rozwój struktur sprzedażowych,
- pracę w miłej atmosferze,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- atrakcyjny system szkoleń,
- dostęp do pakietu socjalnego (pakiet medyczny, karta Multisport, atrakcyjne ubezpieczenie grupowe).
Odpowiadając na ogłoszenie, uprzejmie prosimy o przysłanie aktualnego CV.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o wklejenie do CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji przez PLUS BANK SA prowadzonej obecnie oraz w przyszłości. Przyjmuję do wiadomości, że moje dane osobowe będą przetwarzane przez PLUS BANK S.A. z siedzibą w Warszawie Al. Stanów Zjednoczonych 61A zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, z późn. zm.). Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, a ponadto osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.”
Osobom nadsyłającym oferty zapewniamy pełną dyskrecję. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami
Prezentacja firmy
PLUS BANK S.A., to jeden z pierwszych, prywatnych banków prowadzą...
PLUS BANK S.A., to jeden z pierwszych, prywatnych banków prowadzących działalność od 1991 roku., który obecnie pod nową marką PLUS BANK S.A. (od grudnia 2013), wykorzystuje kompetencje ponad dwudziestoletniego doświadczenia w sektorze bankowym i najnowsze rozwiązania technologiczne oferowane we współpracy ze strategicznymi partnerami Banku, tj. Polkomtel Sp. z o.o. i Cyfrowym Polsatem, zapewniając bezpieczną i korzystną ofertę usług finansowych dla swoich klientów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 13/04/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Kadra zarządzająca, Praca Top management, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Bankowość, Praca Finanse