Opis stanowiska pracy

Czy wiesz, że…

PLUS BANK S.A. to bank ze 100% polskim kapitałem.

PLUS BANK S.A. to bank, który posiada ponad 25 letnią tradycję (w latach 1991 – 2013 był obecny na rynku, pod nazwą INVEST BANK S.A.).

PLUS BANK S.A. posiada blisko 100 Oddziałów Operacyjnych, zlokalizowanych w największych miastach Polski oraz ponad 100 Placówek Partnerskich.

PLUS BANK S.A. znajduje się w jednej grupie kapitałowej ze spółkami: Plus - operator sieci komórkowej; Polsat - największa polska telewizja komercyjna; Cyfrowy Polsat - największa cyfrowa platforma satelitarna w Polsce; Teleaudio; Ipla.

PLUS BANK S.A. realizuje styl zarządzania oparty na osobistej odpowiedzialności i zaangażowaniu pracownika, w bardzo przyjaznej atmosferze pracy, przy wsparciu bardziej doświadczonych pracowników.

PLUS BANK S.A. zapewnia swoim pracownikom wstępne szkolenia stanowiskowe i rozwój zawodowy.

PLUS BANK S.A. preferuje styl zarządzania oparty na pracownikach kompetentnych i zmotywowanych wewnętrznie do działania.

Jeżeli chcesz zostać cenionym pracownikiem prężnie działającej instytucji finansowej, złóż aplikację na stanowisko:

Dyrektor Oddziału Operacyjnego

 

Aplikuj do PLUS BANK S.A., gdzie:

  • otrzymasz możliwość rozwoju zawodowego,
  • poszerzysz doświadczenie zawodowe w sektorze finansowym,
  • ugruntujesz swoją wiedzę z zakresu produktów bankowych,
  • zostaniesz managerem młodego i dynamicznego zespołu,
  • będziesz mógł poczuć satysfakcję finansową z realizacji wyznaczonych przez Dyrektora Regionu celów sprzedażowych.

 

Dyrektor Oddziału Operacyjnego w PLUS BANK S.A.:

  • utrwali swoje miejsce w społeczności pracowników sektora finansowego,
  • otrzyma profesjonalne szkolenie adaptacyjne i stanowiskowe,
  • będzie mógł sprawdzić swoje kompetencje managerskie zarządzając podległym zespołem oddziału (najczęściej 3 osoby podległe),
  • będzie realizował indywidualne oraz oddziałowe cele sprzedażowe, za których wykonanie otrzyma atrakcyjną prowizję,
  • poszerzy swoją znajomość obowiązujących w bankach procedur zarządzania działalnością operacyjną,
  • wykorzysta własną wiedzę i kreatywność ucząc podległy zespół aktywnego pozyskiwania nowych Klientów,
  • razem z pracownikami Oddziału będzie budował i podtrzymywał relacje z Klientami naszego Banku,
  • zaprezentuje swoją efektywność w zarządzaniu działalnością sprzedażową Oddziału Operacyjnego Banku,
  • umocni poczucie własnej odpowiedzialności za osiąganie wyników ekonomicznych Oddziału Operacyjnego Banku,
  • będzie wdrażał najlepsze standardy obsługi Klienta banku,
  • udoskonali umiejętność obsługi bankowego systemu transakcyjnego.

Wymagania

Od Kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego (kierunki: ekonomia, finanse, bankowość lub pokrewne),
  • minimum 5 - letniego doświadczenia w sprzedaży produktów finansowych, popartego udokumentowanymi sukcesami sprzedażowymi,
  • zorientowania na osiąganie wyznaczonych celów sprzedażowych,
  • bardzo dobrej znajomości produktów finansowych oraz gotowości do poszerzania własnej wiedzy w tym zakresie,
  • znajomości metod i narzędzi weryfikacji oraz oceny zdolności kredytowej klientów detalicznych banku,
  • umiejętności sporządzania analizy oraz oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych,
  • samodzielności działania i kreatywnego podejścia do zadań związanych z pozyskiwaniem Klientów,
  • otwartej postawy względem Klienta, zainteresowania jego potrzebami oraz gotowości do udzielania Klientom pomocy,
  • organizowania jak najlepszej obsługi Klientów naszego Banku w podległym Oddziale Operacyjnym,
  • bardzo dobrej znajomości lokalnego rynku biznesowego,
  • umiejętności obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • prawa jazdy kat. B,
  • dbania o pozytywny wizerunek Banku.

Roczne doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem sprzedaży oferującym produkty finansowe będzie dodatkową zaletą Kandydata na to stanowisko.

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę,
  • wynagrodzenie podstawowe (stałe) + atrakcyjny system prowizyjny,
  • możliwość osobistego wpływania na rozwój struktur sprzedażowych,
  • pracę w miłej atmosferze,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • atrakcyjny system szkoleń,
  • dostęp do pakietu socjalnego (pakiet medyczny, karta Multisport, atrakcyjne ubezpieczenie grupowe).

 

Odpowiadając na ogłoszenie, uprzejmie prosimy o przysłanie aktualnego CV.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o wklejenie do CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji przez PLUS BANK SA prowadzonej obecnie oraz w przyszłości. Przyjmuję do wiadomości, że moje dane osobowe będą przetwarzane przez PLUS BANK S.A. z siedzibą w Warszawie Al. Stanów Zjednoczonych 61A zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135, z późn. zm.). Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, a ponadto osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.”

Osobom nadsyłającym oferty zapewniamy pełną dyskrecję. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Prezentacja firmy

PLUS BANK S.A., to jeden z pierwszych, prywatnych banków prowadzą... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/04/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Kadra zarządzająca, Praca Top management, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Bankowość, Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi