#

Dyrektor Oddziału / Dyrektor Techniczny

HRK S.A.

Radom, mazowieckie

HRK S.A.

 

Naszym Klientem jest znana spółka wchodząca w skład międzynarodowej grupy, działająca na rynku od 1996 roku, dla której poszukujemy osoby zainteresowanej objęciem stanowiska:

Dyrektor Oddziału / Dyrektor TechnicznyMiejsce pracy: Radom
Dyrektor Techniczny będzie odpowiedzialny za zapewnienie odpowiedniego funkcjonowania oddziału i procesów logistycznych (transportowych), również ważnym aspektem pracy jest zarządzanie małym zakładem produkującym paliwa alternatywne. Idealny Kandydat powinien posiadać doświadcznie w firmach z branży technicznej, gdzie również miał styczność z zarządzeniem transportem samochodowym, własną flotą pojazdów lub maszyn.
Zatrudniona osoba po okresie próbnym będzie pełniła w spółce rolę członka zarządu.  
 
Zadania:
  • zarządzanie podległym zespołem pracowników (dyspozytorzy, kierowcy, kierownicy, pracownicy fizyczni)
  • koordynowanie pracy oddziału oraz raportowanie bezpośrednio do Zarządu grupy,
  • stała kontrola płynności oraz wyniku finansowego zgodnie z przyjętą polityką koncernu
  • współpraca ze strategicznymi Klientami firmy
  • tworzenie strategii handlowej, wyznaczanie i realizacja planów sprzedażowych,
  • utrzymanie w należytym stanie technicznym istniejącej linii technologicznej do produkcji surowców z odpadów zbieranych selektywnie oraz parku samochodowego 
  • optymalne wykorzystanie zasobów przy realizacji usług - analiza, kontrola kosztów i wydajności pionu produkcyjnego oraz logistycznego
  • prowadzenie rekrutacji pracowników
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
 
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe (preferowany profil techniczny lub handlowy) 
  • min. 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym, doświadczenie w zarządzaniu pracą zespołu
  • doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu strukturami sprzedaży, logistyki transportowej na stanowisku managerskim, nastawienie na potrzeby Klienta i umiejętności tworzenia długotrwałych relacji biznesowych, orientacja na osiąganie celów i samodzielność w realizacji zadań
  • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i menadżerskie, dobra organizacja pracy oraz umiejętności negocjacyjne, umiejętności przywódcze i motywacyjne
  • znajomość podstaw przepisów z zakresu Ochrony Środowiska (dodatkowy atut)
 
Nasz Klient oferuje:
  • szansę na realizację celów zawodowych w dynamicznie rozwijającej się spółce, atrakcyjny system wynagrodzenia,
  • dodatkowe świadczenia (telefon, notebook, auto służbowe)
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, ciekawą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • pracę w branży odpornej na kryzys
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi