Naszym Klientem jest znana spółka wchodząca w skład międzynarodowej grupy, działająca na rynku od 1996 roku, dla której poszukujemy osoby zainteresowanej objęciem stanowiska:
Dyrektor Oddziału / Dyrektor TechnicznyMiejsce pracy: Radom
Dyrektor Techniczny będzie odpowiedzialny za zapewnienie odpowiedniego funkcjonowania oddziału i procesów logistycznych (transportowych), również ważnym aspektem pracy jest zarządzanie małym zakładem produkującym paliwa alternatywne. Idealny Kandydat powinien posiadać doświadcznie w firmach z branży technicznej, gdzie również miał styczność z zarządzeniem transportem samochodowym, własną flotą pojazdów lub maszyn.
Zatrudniona osoba po okresie próbnym będzie pełniła w spółce rolę członka zarządu.
Zadania:
- zarządzanie podległym zespołem pracowników (dyspozytorzy, kierowcy, kierownicy, pracownicy fizyczni)
- koordynowanie pracy oddziału oraz raportowanie bezpośrednio do Zarządu grupy,
- stała kontrola płynności oraz wyniku finansowego zgodnie z przyjętą polityką koncernu
- współpraca ze strategicznymi Klientami firmy
- tworzenie strategii handlowej, wyznaczanie i realizacja planów sprzedażowych,
-
utrzymanie w należytym stanie technicznym istniejącej linii technologicznej do produkcji surowców z odpadów zbieranych selektywnie oraz parku samochodowego
-
optymalne wykorzystanie zasobów przy realizacji usług - analiza, kontrola kosztów i wydajności pionu produkcyjnego oraz logistycznego
-
prowadzenie rekrutacji pracowników
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowany profil techniczny lub handlowy)
- min. 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym, doświadczenie w zarządzaniu pracą zespołu
- doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu strukturami sprzedaży, logistyki transportowej na stanowisku managerskim, nastawienie na potrzeby Klienta i umiejętności tworzenia długotrwałych relacji biznesowych, orientacja na osiąganie celów i samodzielność w realizacji zadań
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i menadżerskie, dobra organizacja pracy oraz umiejętności negocjacyjne, umiejętności przywódcze i motywacyjne
- znajomość podstaw przepisów z zakresu Ochrony Środowiska (dodatkowy atut)
Nasz Klient oferuje:
- szansę na realizację celów zawodowych w dynamicznie rozwijającej się spółce, atrakcyjny system wynagrodzenia,
- dodatkowe świadczenia (telefon, notebook, auto służbowe)
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych, ciekawą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
- pracę w branży odpornej na kryzys
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.