#

Dyrektor ds. Zarządzania Siecią Oddziałów

HRK S.A.

Poznań, wielkopolskie

HRK S.A.

Lider w swoim obszarze działania, producent i dostawca rozwiązań technicznych dla firm, w związku ze zmianami organizacyjnymi i utworzeniem nowego stanowiska, poszukuje kandydata na stanowisko:

Dyrektor ds. Zarządzania Siecią OddziałówMiejsce pracy: Poznań

Zatrudniona osoba będzie zarządzała 10 oddziałami, w celu realizacji założonego planu sprzedaży i będzie podlegała bezpośrednio pod Zarząd.

Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:

  • Rozwój sprzedaży w podległych oddziałach;
  • Wyznaczanie celów, wynikających ze strategii firmy, egzekwowanie wyników sprzedażowych oraz planowanie działań, które wspierają ich realizację, ocena realizacji tych działań;
  • Analiza pracy razem z dyrektorem oddziału, dotycząca metod pracy i osiąganych wyników pracowników oddziałów;
  • Skuteczne zarządzanie podległym zespołem, w tym dbanie o rozwój i zapewnienie sukcesorów na kluczowe stanowiska;
  • Inicjowanie i prowadzenie regularnych spotkań z dyrektorami oddziałów, stały kontakt z dyrektorami oddziałów;
  • Monitorowanie kosztów, wdrażanie działań ukierunkowanych na optymalizowanie wydatków podległych oddziałów;
  • Wsparcie w przygotowaniu skomplikowanych ofert;
  • Rekomendowanie decyzji personalnych;
  • Konsultowanie rocznego budżetu.

Oczekujemy:

  • Przynajmniej 2 letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołami pracowników, (w tym kadrą menedżerską i zespołami sprzedażowymi) – warunek konieczny;
  • Popartego sukcesami doświadczenia zawodowego w obszarze sprzedaży i obsłudze klienta produktów technicznych i dóbr inwestycyjnych, B2B;
  • Wysokiego poziom kompetencji w zarządzaniu podległym zespołem, ze szczególnym uwzględnieniem organizacji pracy, oceny efektów i motywowania;
  • Wykształcenia wyższego, preferowane techniczne;
  • Umiejętności strategicznego myślenia, planowania, kreowania rozwiązań i ich wdrażania;
  • Umiejętności budowania relacji z kluczowymi klientami firmy;
  • Umiejętności analitycznych, organizacji czasu pracy oraz operatywności;
  • Wysoki poziom samodzielności;
  • Wysokiej kultury osobistej i umiejętności interpersonalnych;
  • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych (2-3 dni w tygodniu).

Zatrudnionej osobie oferujemy:

  • Ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • System wynagradzania uzależniony od osiąganych wyników (część stała plus premia);
  • Kartę Multisport ;
  • Szkolenia;
  • Niezbędne narzędzia pracy;
  • Ubezpieczenie z funduszem kapitałowym – III filar (po 2 latach stażu pracy).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi