Lider w swoim obszarze działania, producent i dostawca rozwiązań technicznych dla firm, w związku ze zmianami organizacyjnymi i utworzeniem nowego stanowiska, poszukuje kandydata na stanowisko:
Dyrektor ds. Zarządzania Siecią OddziałówMiejsce pracy: Poznań
Zatrudniona osoba będzie zarządzała 10 oddziałami, w celu realizacji założonego planu sprzedaży i będzie podlegała bezpośrednio pod Zarząd.
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
- Rozwój sprzedaży w podległych oddziałach;
- Wyznaczanie celów, wynikających ze strategii firmy, egzekwowanie wyników sprzedażowych oraz planowanie działań, które wspierają ich realizację, ocena realizacji tych działań;
- Analiza pracy razem z dyrektorem oddziału, dotycząca metod pracy i osiąganych wyników pracowników oddziałów;
- Skuteczne zarządzanie podległym zespołem, w tym dbanie o rozwój i zapewnienie sukcesorów na kluczowe stanowiska;
- Inicjowanie i prowadzenie regularnych spotkań z dyrektorami oddziałów, stały kontakt z dyrektorami oddziałów;
- Monitorowanie kosztów, wdrażanie działań ukierunkowanych na optymalizowanie wydatków podległych oddziałów;
- Wsparcie w przygotowaniu skomplikowanych ofert;
- Rekomendowanie decyzji personalnych;
- Konsultowanie rocznego budżetu.
Oczekujemy:
- Przynajmniej 2 letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołami pracowników, (w tym kadrą menedżerską i zespołami sprzedażowymi) – warunek konieczny;
- Popartego sukcesami doświadczenia zawodowego w obszarze sprzedaży i obsłudze klienta produktów technicznych i dóbr inwestycyjnych, B2B;
- Wysokiego poziom kompetencji w zarządzaniu podległym zespołem, ze szczególnym uwzględnieniem organizacji pracy, oceny efektów i motywowania;
- Wykształcenia wyższego, preferowane techniczne;
- Umiejętności strategicznego myślenia, planowania, kreowania rozwiązań i ich wdrażania;
- Umiejętności budowania relacji z kluczowymi klientami firmy;
- Umiejętności analitycznych, organizacji czasu pracy oraz operatywności;
- Wysoki poziom samodzielności;
- Wysokiej kultury osobistej i umiejętności interpersonalnych;
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych (2-3 dni w tygodniu).
Zatrudnionej osobie oferujemy:
- Ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Prywatną opiekę medyczną;
- System wynagradzania uzależniony od osiąganych wyników (część stała plus premia);
- Kartę Multisport ;
- Szkolenia;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Ubezpieczenie z funduszem kapitałowym – III filar (po 2 latach stażu pracy).
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.