Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • budowanie i wdrażanie nowej strategii zakupowej firmy; zaplanowanie i przeprowadzenie zmian dotyczących budowania współpracy z nowymi dostawcami z całej Unii Europejskiej; poszerzanie współpracy z rynkiem polskim; inicjowanie inwestycji wśród dostawców;
  • nadzór i koordynacja procesu zakupowego oraz negocjowanie strategicznych zakupów
  • zarzadzanie dwupoziomowe zespołem zakupowym stacjonarnym
  • poszukiwanie i optymalizacja portfolio dostawców i produktów oraz zarządzanie relacjami z globalnymi dostawcami
  • weryfikacja potencjału rynkowego dostawców pod kątem dotychczasowej i przyszłej współpracy
  • optymalizacja kosztów, zarządzanie ryzykiem dostaw, implementacja wymogów jakościowych
  • kalkulacja kosztów produkcji materiałów i minimalizacja kosztów
  • przewidywanie i ograniczenie ryzyka związanego z zakupami materiałów
  • planowanie i prowadzenie procesu usprawniania produkcji u dostawców oraz przeprowadzanie audytów
  • monitorowanie efektywności procesów zakupowych (KPI)
  • prowadzenie projektów

 

Wymagania:

  • co najmniej 8- letnie doświadczenie w zarządzaniu procesem zakupów w dużej, globalnej firmie produkcyjnej - mile widziane doświadczenie w branży automotive lub pokrewnej (bardzo szeroki wachlarz grup produktowych)
  • bardzo dobra znajomość procesów zakupowych (bardzo duże budżety zakupowe)
  • zdolność koncepcyjnego i strategicznego myślenia
  • umiejętność pracy projektowej
  • umiejętność zbierania, przetwarzania i analizowania informacji
  • umiejętność podejmowania decyzji i ich racjonalnego uzasadniania
  • umiejętność budowania autorytetu
  • doskonała komunikacja i organizacja
  • elastyczność, zdolność adaptacji i odporność na stres
  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom C1)

 

Oferujemy:

  • pracę w globalnej firmie produkcyjnej o bardzo silnej pozycji rynkowej (TOP 10); lider w swojej branży
  • stanowisko w TOP MANAGEMEN’cie
  • bardzo atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • stabilne zatrudnienie
  • interesującą, pełną wyzwań pracę w środowisku międzynarodowym
  • kreatywne stanowisko mające strategiczne znaczenie dla rozwoju firmy.
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV z bardzo szczegółowym zakresem obowiązków) oraz listu motywacyjnego wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych dla HRI Polska) z tytułem wiadomości: Dyrektor ds. Strategii Zakupów.

Prosimy o zamieszczenie na dokumentach poniższej klauzuli.

Prezentacja firmy

HUMAN RESOURCES INTERNATIONAL POLSKA Sp. z o.o. jest firmą doradztwa per... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Kadra zarządzająca, Praca Top management, Praca Zakupy / Zaopatrzenie, Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi