Opis stanowiska pracy
Zakres obowiązków:
- budowanie i wdrażanie nowej strategii zakupowej firmy; zaplanowanie i przeprowadzenie zmian dotyczących budowania współpracy z nowymi dostawcami z całej Unii Europejskiej; poszerzanie współpracy z rynkiem polskim; inicjowanie inwestycji wśród dostawców;
- nadzór i koordynacja procesu zakupowego oraz negocjowanie strategicznych zakupów
- zarzadzanie dwupoziomowe zespołem zakupowym stacjonarnym
- poszukiwanie i optymalizacja portfolio dostawców i produktów oraz zarządzanie relacjami z globalnymi dostawcami
- weryfikacja potencjału rynkowego dostawców pod kątem dotychczasowej i przyszłej współpracy
- optymalizacja kosztów, zarządzanie ryzykiem dostaw, implementacja wymogów jakościowych
- kalkulacja kosztów produkcji materiałów i minimalizacja kosztów
- przewidywanie i ograniczenie ryzyka związanego z zakupami materiałów
- planowanie i prowadzenie procesu usprawniania produkcji u dostawców oraz przeprowadzanie audytów
- monitorowanie efektywności procesów zakupowych (KPI)
- prowadzenie projektów
Wymagania:
- co najmniej 8- letnie doświadczenie w zarządzaniu procesem zakupów w dużej, globalnej firmie produkcyjnej - mile widziane doświadczenie w branży automotive lub pokrewnej (bardzo szeroki wachlarz grup produktowych)
- bardzo dobra znajomość procesów zakupowych (bardzo duże budżety zakupowe)
- zdolność koncepcyjnego i strategicznego myślenia
- umiejętność pracy projektowej
- umiejętność zbierania, przetwarzania i analizowania informacji
- umiejętność podejmowania decyzji i ich racjonalnego uzasadniania
- umiejętność budowania autorytetu
- doskonała komunikacja i organizacja
- elastyczność, zdolność adaptacji i odporność na stres
- wykształcenie wyższe
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom C1)
Oferujemy:
- pracę w globalnej firmie produkcyjnej o bardzo silnej pozycji rynkowej (TOP 10); lider w swojej branży
- stanowisko w TOP MANAGEMEN’cie
- bardzo atrakcyjne warunki zatrudnienia
- stabilne zatrudnienie
- interesującą, pełną wyzwań pracę w środowisku międzynarodowym
- kreatywne stanowisko mające strategiczne znaczenie dla rozwoju firmy.
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV z bardzo szczegółowym zakresem obowiązków) oraz listu motywacyjnego wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych dla HRI Polska) z tytułem wiadomości: Dyrektor ds. Strategii Zakupów.
Prosimy o zamieszczenie na dokumentach poniższej klauzuli.
Prezentacja firmy
HUMAN RESOURCES INTERNATIONAL POLSKA Sp. z o.o. jest firmą doradztwa per...
HUMAN RESOURCES INTERNATIONAL POLSKA Sp. z o.o. jest firmą doradztwa personalnego, działającą na polskim rynku od 1999 roku. Oferujemy najwyższej jakości usługi HR, dostarczając swoim Klientom efektywne rozwiązania z zakresu rekrutacji bezpośredniej oraz doradztwa w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi. Naszą specjalizacją są poszukiwania bezpośrednie i dobór kadr na stanowiska managerskie wyższego i średniego szczebla zarządzania oraz samodzielne stanowiska specjalistyczne. Oferujemy również Assessment Center/Development Center, Outplacement, Szkolenia oraz Doradztwo HR.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 12/03/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 5 do 10 lat
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Kadra zarządzająca, Praca Top management, Praca Zakupy / Zaopatrzenie, Praca Finanse