• stworzenie własnego działu sprzedaży;
• skuteczne zarządzanie zespołem;
• promocja produktów firmy na rynku;
• negocjacje oraz współpraca handlowa z kluczowymi partnerami;
• poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów;
• wdrażanie planów sprzedaży.
• wyższe wykształcenie;
• min. 5 lat doświadczenia w pracy w obszarze sprzedaży (najlepiej w segmencie artykułów dziecięcych);
• min. 3 lata doświadczenia w pracy w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi;
• mile widziany wiek kandydatów 25-40 lat;
• doświadczenie związane z pracą w sieciach sklepów, takich jak np. Empik, Smyk, Auchan, Carrefour, Biedronka, Lidl, Tesco, Real, itp.;
• dobra znajomość oczekiwań i wymagań klientów detalicznych, duża wiedza na temat konkurencji oraz struktury rynku sprzedaży hurtowej w Polsce;
• umiejętność przygotowania i negocjowania propozycji biznesowych oraz prezentacji oferty handlowej klientom w różnych kanałach dystrybucji;
• gotowość do częstych wyjazdów służbowych;
• znajomość technik prezentacji, wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne oraz komunikacyjne;
• wysoko rozwinięte kompetencje przywódcze, zdolności analitycznego myślenia oraz umiejętności rozwiązywania problemów;
• koncentracja na wynikach;
• obowiązkowo: biegła znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego;
• prawo jazdy (mile widziany prywatny samochód).
Ranok-Creative jest dystrybutorem produktów dla dzieci.
Sprzedaż towarów dla dzieci
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.