Obowiązki:
- organizacja i koordynacja pracy podległych działów księgowości i windykacji,
- audyt wewnętrzny oraz tworzenie procedur wewnątrz i miedzy działowych
- tworzenie raportów zbiorczych,
- kontrola poprawności sporządzanych sprawozdań finansowych.
- udział w rekrutacji pracowników,
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, w miłym, dynamicznym środowisku,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności merytorycznych i operacyjnych
- prywatna opieka medyczna
- karta sportowo-rekreacyjna
Wymagania:
- doświadczenie w pracy w dziale księgowości w tym 3 lata obszarze zarządzania zespołem (mile widziane w branży związanej z nieruchomościami),
- umiejętność efektywnego kierowania, wspierania i motywowania zespołu,
- umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
- dyspozycyjność, rzetelność, terminowość
Firma Lux Dom Sp. z o.o. zajmuje się kompleksowym zarządzaniem ni... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.