Obsługa połączeń telefonicznych wychodzących,
Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
Doradztwo w zakresie proponowanych usług,
Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Otwartość na wyzwania,
Nastawienie na długofalową współpracę,
Zaangażowanie w pracę i wytrwałość w realizacji założonych celów sprzedażowych,
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
Kreatywność i samodzielność w działaniu,
Dobra organizacja czasu pracy,
Mile widziane doświadczenie w pracy w Call Center lub w sprzedaży bezpośredniej,
Chęć rozwoju i determinacja w dążeniu do wyznaczonych celów.
Jesteśmy Zespołem, którego nadrzędnym celem jest dbanie o satysfakcję Kl... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.