#

Doradca Techniczno-Handlowy

Klient serwisu

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

ZADANIA:

  • Zapewnienie bieżącej, profesjonalnej obsługi Klienta w oparciu o obowiązujące w Firmie procedury, normy i standardy;
  • Kontakt telefoniczny z Klientem (udzielanie informacji oraz porad technicznych);
  • Weryfikacja Klientów pod względem wiarygodności płatniczej, monitoring zaległości płatniczych;
  • Zapewnienie prawidłowości w zakresie prowadzonej dokumentacji;
  • Nawiązywanie i rozwiązywanie umów, kontraktów i porozumień z dostawcami oraz kontrahentami, podpisywanie faktur;
  • Prowadzenie kasy i dbanie o zgodność gotówki w kasie;
  • Prowadzenie inwentaryzacji sprzętu i maszyn;
  • Przeprowadzanie ewentualnych procesów reklamacyjnych zgodnie z obowiązującymi procedurami;
  • Współpraca z Działem Serwisu w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracy maszyn;
  • Współpraca z pozostałymi Działami Firmy w celu realizacji bieżących zadań operacyjnych.

 

OFERUJEMY:

 

  • Pracę w renomowanej, ogólnoeuropejskiej Firmie z branży budowlanej;
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na okres min. 3 miesięcy;
  • Praca w godzinach 8:00 - 16:00
  • Premie uznaniowe w zależności od wyników pracy;
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego.

Wymagania

WYMAGANIA:

 

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • Terminowość, komunikatywność, rzetelność;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym;
  • Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej będzie dużym atutem;
  • Gotowość do podjęcia pracy od zaraz.

 

Prezentacja firmy

Klient serwisu

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/10/2013
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Budownictwo / Praca na budowie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi