Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 30/03/2017.

Doradca Klienta

Zabrze, śląskie

OBI Centrala Systemowa Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • Zapewnianie profesjonalnej obsługi klientów w sklepie
  • Aktywne doradztwo i pomoc klientowi w zakupach
  • Dbanie o ekspozycję towarów zgodną ze standardami OBI
  • Utrzymanie porządku i wizerunku działu zgodnego ze standardami OBI

Oczekiwania wobec kandydata:

  • Komunikatywność oraz umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientem
  • Dobra organizacja pracy, odpowiedzialność
  • Inicjatywa i zaangażowanie w pracę
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w bezpośredniej obsłudze klienta
  • Umiejętność obsługi komputera min. na poziomie podstawowym
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość asortymentu działu Technika: elektronarzędzia i narzędzia ręczne, artykuły hydrauliczne i sanitarne, wanny i kabiny, artykuły metalowe

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Możliwość poszerzania doświadczenia zawodowego
  • Szkolenia rozwojowe z asortymentu i technik sprzedaży
  • Osobom z potencjałem – możliwość rozwoju i awansu
  • Pakiet socjalny, min. opieka medyczna

Wymagania

Obecnie do Marketu OBI w Zabrzu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Prezentacja firmy

OBI to międzynarodowy koncern o 40-letniej tradycji, który jest jedną z wiodących marek na... polskim i europejskim rynku budowlanym (ponad 500 marketów).
OBI swój sukces zawdzięcza odpowiednio dobranemu asortymentowi, dobrej orientacji w potencjale i potrzebach rynków lokalnych oraz bogatej ofercie usług.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
24/02/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis
do góry