Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Doradca Klienta

Miejsce pracy: Kielce, Radom, woj. świętokrzyskie

Aktualnie dla naszego Klienta – lidera na rynku wydawnictw branżowych i edukacyjnych - poszukujemy odpowiedniego Kandydata/-tki na stanowisko:

 

Główne obowiązki na stanowisku:

• Umawianie spotkań z aktualnymi klientami w danym regionie

• Prowadzenie spotkań handlowych

• Pozyskiwanie wznowień abonamentowych

• Negocjowanie warunków kontynuacji współpracy

• Prezentowanie nowości produktowych

• Przygotowywanie ofert

• Dokonywanie nowej sprzedaży (podpisywanie zamówień)

• Prowadzenie szkoleń produktowych

• Realizacja planów sprzedażowych

• Systematyczne raportowanie

 

Wymagania:

• Wykształcenie wyższe

• Doświadczenie w sprzedaży B2B

• Ogólna wiedza administracyjna, prawna, ekonomiczna

• Znajomość technik sprzedaży i negocjacji oraz umiejętność stosowania ich w praktyce

• Gotowość do rozwoju zawodowego, rzetelnego poznania produktów firmy i świadczenia usług doradczych i sprzedażowych na najwyższym poziomie

• Gotowość do pracy mobilnej (Kielce, Radom, woj. świętokrzyskie)

• Prawo jazdy kat. B, znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office

 

Oferujemy:

• Współpracę z firmą o ugruntowanej pozycji w branży,

• Pakiet szkoleń wprowadzających, opiekę i merytoryczne wsparcie w pierwszych miesiącach pracy,

• System wynagrodzenia złożony z atrakcyjnego wynagrodzenia podstawowego oraz dodatkowej części prowizyjnej,

• Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach wewnętrznych firmy na stanowisko Key Account Manager; Regionalny Dyrektor Sprzedaży

• Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy (również do celów prywatnych), karta paliwowa, laptop, Internet zdalny, telefon.

• Dodatkowe benefity pracownicze (prywatna opieka medyczna, karta Multisport).

 

Aplikacje:

Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji są proszone o przesłane szczegółowego CV w języku polskim zawierającego opis zakresu obowiązków na poszczególnych stanowiskach poprzez potal Infopraca.

Dziękujemy za nadesłane zgłoszenia, jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Na CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji /zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97.r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz. 883/”

Oferta dotyczy pracy stałej.

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi