Zakres obowiązków:
-kompleksowa obsługa Klientów Banku oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów z segmentu Klienta Detalicznego
-samodzielna realizacja indywidualnych planów sprzedażowych
-rozwijanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Banku
-sprzedaż produktów bankowych
-obsługa transakcyjno - kasowa
Wymagania:
-minimum rok doświadczenia w aktywnym pozyskiwaniu i obsłudze Klienta Indywidualnego w branży finansowej
-wiedza z zakresu finansów oraz dobra znajomość produktów bankowości detalicznej
-doświadczenie we współpracy z lokalnymi pośrednikami będzie dodatkowym atutem
-komunikatywność oraz umiejętność budowania relacji z Klientem
-umiejętności sprzedażowe
-wysoka kultura osobista
-umiejętność pracy w zespole
-samodzielność i inicjatywa w działaniu
-odporność na stres
-wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki związane z ekonomią i finansami)
-umiejętność obsługi komputera w zakresie MS Office
-znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
-kurs kasjerski - mile widziany
Naszym Pracownikom zapewniamy ciekawą pracę w renomowanej, stale rozwijającej się firmie, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych doświadczeń, wynagrodzenie adekwatne do poziomu realizacji zadań oraz pakiet socjalny.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami, a nadesłanych dokumentów nie zwracamy.
Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb procesów rekrutacyjnych w Deutsche Bank Polska S.A.” (zgodnie w Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami).
Deutsche Bank PBC S.A. - jest częścią Grupy Deutsche Bank, jednej... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.