Opis stanowiska pracy

Poszukujemy osób do pracy w placówce partnerskiej PKO S.A. w Wodzisławiu Śl. na stanowisku Doradcy Klienta.

Wymagania:

-minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku poparte wymiernymi sukcesami w budowaniu relacji z klientami indywidualnym
-bardzo dobra znajomość produktów bankowych przeznaczonych dla klientów indywidualnych
-dobra orientacja w ofercie banków konkurencyjnych, działających na lokalnym rynku
-umiejętność obsługi kasowej
-zaangażowanie i pasja w działaniu
-umiejętność swobodnego posługiwania się aplikacjami MS Office

Oferujemy:

-umowę o pracę
-stabilne i atrakcyjne warunki zatrudnienia
-liczne szkolenia

Prezentacja firmy

Finanse Hanna Ciałoń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/06/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Bankowość

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi