Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym. Jesteśmy częścią Trenkwalder Group AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając kandydatów oraz firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Doradca klienta (m/k)
Miejsce pracy: RzeszówObowiązki:
- zapewnienie profesjonalnej, zgodnej ze standardami obsługi klienta w oddziale firmy,
- doradztwo techniczne, analiza potrzeb klientów oraz wsparcie w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań,
- koordynowanie realizacji zamówień dla klientów oraz prowadzenie bieżącej dokumentacji dotyczącej współpracy,
- wydawanie i przyjmowanie maszyn i urządzeń, sprawdzanie ich stanu technicznego,
- wyszukiwanie nowych klientów i aktualizacja dotychczasowej bazy,
- realizowanie celów sprzedażowych,
- bieżące monitorowanie rynku i działań konkurencji,
- dbanie o wizerunek oddziału.
Wymagania:
- wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie),
- doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze klienta (znajomość branży budowlanej będzie dodatkowym atutem),
- zdolności interpersonalne, negocjacyjne i prezentacyjne,
- samodzielność w działaniu, dobre planowanie i organizacja pracy,
- znajomość zasad gospodarki magazynowej,
- biegła znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office),
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym,
- mile widziana uprawnienia do obsługi wózka widłowego.
Oferujemy:
- pracę w miłej i przyjaznej atmosferze,
- atrakcyjne warunki finansowe i narzędzia pracy,
- system szkoleń oraz podwyższanie kompetencji,
- oferta dotyczy pracy tymczasowej.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.