1. sprzedaż produktów i usług skierowanych do klienta indywidualnego,
2. realizacja operacji gotówkowych i bezgotówkowych,
3. realizacja zleceń dyspozycji składanych przez klientów,
4. analiza potrzeb i rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi klientami,
5. obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi standardami,
6. kreowanie pozytywnego wizerunku Banku.
1. doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta w obszarze bankowości,
2. rozwinięte umiejętności sprzedażowe,
3. umiejętności budowania długotrwałych relacji biznesowych z klientami,
4. ukończony kurs rozpoznawania autentyczności znaków pieniężnych,
5. umiejętność przeprowadzania analizy kredytowej,
6. wiedzy z zakresu produktów i usług bankowych,
Klient serwis infopraca.pl
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.