Zakres obowiązków:
1. Obsługa Klientów zainteresowanych zakupem/najmem nieruchomości:
- przygotowywanie ofert dla Klienta;
- prezentacja nieruchomości potencjalnym nabywcom;
- pomoc w zakresie uzyskania kredytu hipotecznego (we współpracy z doradcą kredytowym).
2. Obsługa Klientów zainteresowanych sprzedażą/wynajmem nieruchomości:
- przyjęcie nieruchomości do oferty Agencji;
- aktualizacja oferty;
- przygotowywanie dokumentacji fotograficznej i opisowej nieruchomości;
- prezentacja nieruchomości zainteresowanym Klientom.
3. Wsparcie Klienta:
- negocjacje ceny i warunków transakcji;
- techniczne przygotowanie transakcji (m.in. kompletowanie dokumentów niezbędnych do sprzedaży/wynajmu nieruchomości);
- wydanie nieruchomości nabywcy/najemcy (protokół zdawczo-odbiorczy).
4) Współpraca z kancelarią notarialną, doradcami kredytowymi oraz studiem home staging.
- doświadczenie na rynku nieruchomości minimum 2 lata;
- umiejętność rozpoznawania i rozumienia potrzeb oraz oczekiwań Klienta;
- samodzielność, dyspozycyjność, dokładność i dynamizm w działaniu;
- nienaganna kultura osobista i prezencja;
- umiejętność kreowania dobrego wizerunku Agencji Nieruchomości;
- determinacja w dążeniu do celu;
- mile widziana znajomość j. angielskiego oraz programu Asari Web.
♦ Lexcarta Real Estate to agencja nieruchomości działająca w ścisłej ws... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.