Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Doradca ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Telefoniczna i mailowa obsługa klienta indywidualnego
- Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń klientów - linia przychodząca LUB
- Dosprzedaż produktów okołoenergetycznych oraz umów lojalnościowych - linia wychodząca
- Wykonywanie podstawowych rozliczeń na kontach Klientów
- Wprowadzanie danych do systemów np. dane teleadresowe
- Bieżące rozwiązywanie problemów i wsparcie dla Klientów
Wymagania:
- Min. 6 m-cy doświadczenia w obsłudze Klienta lub w sprzedaży
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta - mile widziane
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office
- Umiejętności i predyspozycje sprzedażowe będą dodatkowym atutem
- Dobra organizacja pracy własnej
- Orientacja na cel i nastawienie na Klienta
- Komunikatywność, kreatywność, sumienność i kultura osobista
Oferujemy:
- Umowę o pracę - zatrudnienie przez Adecco
- Stałą pracę na pełen etat, od poniedziałku do piątku + 2 weekendy pracujące w miesiącu
- Pracę w systemie zmianowym w godzinach 7:00 - 21:00 (8 godzin dziennie)
- Wynagrodzenie podstawa 3000 brutto + premia
- Bogaty pakiet benefitów: karta Multisport, karta lunchowa, pakiet LuxMed
- Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze u lidera w branży energetycznej
- Lokalizację pracy: Warszawa Ochota
Numer referencyjny: CC/WA2/032017/A3/MD
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.