Doradca ds. telefonicznej i korespondencyjnej Obsługi Klienta – 2 600zł – umowa o pracę
Dla Naszego Klienta – lidera w branży energetycznej – poszukujemy obecnie Kandydata/-tki na stanowisko:
Wymagania:
• Min. 2 lata doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta – warunek konieczny,
• Doświadczenie w obsłudze klienta drogą korespondencyjną (list, e-mail), w tym obowiązkowo: chat, fora internetowe – warunek konieczny,
• Nienaganna dykcja, miły głos,
• Biegłość w pisaniu na klawiaturze, bardzo dobra znajomość pisowni i poprawność stylistyczna,
• Predyspozycje sprzedażowe będą dodatkowym atutem.
Zadania:
• Obsługa telefoniczna klientów – połączenia przychodzące + do sprzedaż,
• Obsługa live chat, wniosków e-bok, korespondencji listownej oraz mailowej,
• Przygotowywanie niezbędnych dokumentów dla klientów,
• Aktualizacja danych na koncie klienta.
• Dodatkowo wsparcie kampanii sprzedażowych – do sprzedaż produktów.
Oferujemy:
• Stabilną i stałą pracę na pełny etat, od poniedziałku do piątku + max. 2 weekendy w miesiącu,
• Umowę o pracę tymczasową – zatrudnienie przez agencję z możliwością nawiązania stałej współpracy,
• Pracę w systemie zmianowym po 8h, w godz. 7:00–21:00 – elastyczny grafik pracy!,
• Wynagrodzenie podstawowe 2 600zł brutto,
• Prowizja od sprzedaży oraz premie uznaniowe,
• Benefity: karta Multisport, karta lunchowa oraz prywatna opieka medyczna,
• Rozpoczęcie współpracy od 1 grudnia – szkolenie wdrożeniowe,
• Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze u lidera w branży energetycznej.