Opis stanowiska pracy
Dla naszego Klienta, holdingu spółek finansowych grupy Toyota - jednej z największych światowych marek samochodowych. Poszukujemy kandydatów do Departamentu Bankowości Elektronicznej na stanowisko:
Doradca ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- obsługę telefoniczną naszych klientów
- obsługę i realizację dyspozycji
- obsługę reklamacji z uwzględnieniem jakości i terminowości
- wprowadzanie wniosków do systemów informatycznych
- udział w testach systemów bankowych oraz udział w akcjach promocyjnych produktów bankowych i leasingowych
Ofertę kierujemy do kandydatów posiadających następujące predyspozycje:
- komunikatywność
- umiejętność szybkiego uczenia się
- wysoka kultura osobista
- znajomość jęz. angielskiego w stopniu komunikatywnym
- doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta
Oferujemy:
- kompleksowe szkolenie z zakresu znajomości produktów bankowych i leasingowych, standardów obsługi klienta, umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych oraz znajomości specjalistycznych systemów informatycznych
- pracę w elastycznym, zmianowym systemie czasu pracy umożliwiających pogodzenie studiów z pracą zawodową
- dobrą atmosferę pracy w przyjaznym zespole nastawionym na współpracę w stabilnej międzynarodowej organizacji znanej z wysokich standardów pracy, dającej możliwość zdobycia doświadczenia w branży finansowej oraz realne perspektywy rozwoju
- atrakcyjne wynagrodzenie, w tym premię uzależnioną od indywidualnych wyników
Prezentacja firmy
Firma Anchor istnieje od 1986 roku. Siedziba firmy mieści się w Warszawi...
Firma Anchor istnieje od 1986 roku. Siedziba firmy mieści się w Warszawie. Od początku swojej działalności Anchor oferuje usługi informatyczne. W roku 1998 rozszerzyliśmy naszą działalność o usługi z zakresu zatrudnienia czasowego i administracji kadrowo-płacowej, od roku 2004 prowadzimy tę działalność jako Agencja Pracy Tymczasowej Action Staff.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/05/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Wynagrodzenie
- 2 800PLN - 3 200PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- premia
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Bankowość, Praca Sprzedaż - Account Management