Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
To międzynarodowy lider e-commerce produktów z branży odzieżowej oraz drobnej
elektroniki. W chwili obecnej zatrudniamy ponad 1000 pracowników na całym świecie.
Posiadając swoje biura w Hong Kongu, Dubaju, Rijadzie, San Francisco oraz Poznaniu
Doradca ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za handlową i administracyjną obsługę klientów firmy Jollychic, tworzenie zestawień i raportów. Dodatkowo do zadań zatrudnionej osoby dbanie o dobry wizerunek firmy, uczestniczenie w działaniach mających wpływ na wzrost obrotów i prawidłową obsługę klientów.
Oczekiwania i zadania:
min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane w branży reklamowej, PR i marketingu),
sprawna i profesjonalna obsługa klientów,
dostarczanie informacji na temat usług firmy jollychic (mail, telefon),
obsługa zamówień, sprawdzanie ich poprawności,
wysoki poziom kultury osobistej oraz umiejętności interpersonalnych,
dobra organizacja i samodzielność pracy własnej,
umiejętność nawiązywania i podtrzymywania pozytywnych relacji z klientem,
umiejętność obsługi komputera, w szczególności znajomość Pakietu Office,
umiejętność tworzenia pism i ofert handlowych.
Mile widziane:
doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji PR lub reklamowej,
znajomość nowych narzędzi do wysyłania newsletterów, np. Get-response czy Freshmail,
zmysł handlowy.
W zamian oferujemy:
pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
stabilne warunki zatrudnienia,
pracę w przyjaznym środowisku,
pracę w oparciu o umowę o pracę,
narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?