#

DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA

BlueStone Capital Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

BlueStone Capital Sp. z o.o.

DORADCA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Od: BlueStone Capital Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Poznań

Grupa JollyChic:

To międzynarodowy lider e-commerce produktów z branży odzieżowej oraz drobnej

elektroniki. W chwili obecnej zatrudniamy ponad 1000 pracowników na całym świecie.

Posiadając swoje biura w Hong Kongu, Dubaju, Rijadzie, San Francisco oraz Poznaniu

 

Doradca ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za handlową i administracyjną obsługę klientów firmy Jollychic, tworzenie zestawień i raportów. Dodatkowo do zadań zatrudnionej osoby dbanie o dobry wizerunek firmy, uczestniczenie w działaniach mających wpływ na wzrost obrotów i prawidłową obsługę klientów.

 

Oczekiwania i zadania:

  • min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane w branży reklamowej, PR i marketingu),
  • sprawna i profesjonalna obsługa klientów,
  • dostarczanie informacji na temat usług firmy jollychic (mail, telefon),
  • obsługa zamówień, sprawdzanie ich poprawności,
  • wysoki poziom kultury osobistej oraz umiejętności interpersonalnych,
  • dobra organizacja i samodzielność pracy własnej,
  • umiejętność nawiązywania i podtrzymywania pozytywnych relacji z klientem,
  • umiejętność obsługi komputera, w szczególności znajomość Pakietu Office,
  • umiejętność tworzenia pism i ofert handlowych.

 

Mile widziane:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji PR lub reklamowej,
  • znajomość nowych narzędzi do wysyłania newsletterów, np. Get-response czy Freshmail,
  • zmysł handlowy.

 

W zamian oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • pracę w przyjaznym środowisku,
  • pracę w oparciu o umowę o pracę,
  • narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi