Opis stanowiska pracy
Uprzejme i sprawne udzielanie informacji na temat asortymentu oraz aktualnych promocji a także wystawianie
faktur na prośbę klientów oraz przyjmowanie reklamacji.
Praca w Punkcie Obsługi Klienta.
Wymagania
• Znajomość obsługi komputera w zakresie MS Word i MS Excel
• Uprzejmość, komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta
• Umiejętność pracy w zespole
• Odpowiedzialność, samodzielność, i zaangażowanie w pracę
• Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Prezentacja firmy
Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polski...
Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z 450 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Zatrudniamy 30 tys. osób i oferujemy klientom produkty 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów. Firma stawia na nowoczesne rozwiązania ułatwiające klientom robienie zakupów. Już w lipcu 2012 roku uruchomiliśmy usługę zakupów za pośrednictwem internetu - Ezakupy. Aktualnie, usługa dostępna jest w 19 regionach Polski i dociera do ponad 30% mieszkańców kraju. Klienci Tesco mogą zamówić zakupy korzystając z komputera oraz smartfona. Mogą również zamówić dowóz zakupów do domu lub przyjechać po nie osobiście korzystając z usługi 'Zamów i Odbierz'.
Dowiedź się o Nas więcej na www.tesco.pl
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 12/02/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie