#

DOradca ds. nieruchomości

Investum

Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

Firma INVESTUM jest obecna na wrocławskim rynku nieruchomości od 1997 roku (wcześniej pod nazwą Akropol). Świadczymy kompleksową obsługę w zakresie pośrednictwa na rynku nieruchomości (w kupnie/sprzedaży, najmie/wynajmie). Chętnie przyjmiemy do współpracy operatywną, dyspozycyjną i dobrze zorganizowaną osobę na stanowisko doradca ds. nieruchomości.

Miejsce pracy: Wrocław, Stare Miasto

Opis stanowiska:
- pozyskiwanie oraz obsługa klientów w zakresie transakcji kupna, sprzedaży, najmu i wynajmu nieruchomości
- pozyskiwanie i tworzenie ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości
- sporządzanie opisów nieruchomości i dokumentacji fotograficznej
- prezentacja nieruchomości
- kompletowanie dokumentów i organizacja przebiegu transakcji
- utrzymywanie długofalowych relacji z klientami firmy
- praca w biurze i w terenie.

Oferujemy:
- elastyczny czas pracy,
- promocję ofert w mediach,
- nowoczesny program do zarządzania bazą danych ofert i klientów on-line,
- atrakcyjne wynagrodzenie w ramach czytelnego systemu prowizyjnego (warunki do uzgodnienia) lub podstawa + wynagrodzenie prowizyjne, premie przy dobrych wynikach pracy,
- indywidualne warunki zatrudnienia dla osób posiadających doświadczenie w branży nieruchomości,
- partnerskie zasady i warunki współpracy,
- niezbędną pomoc,
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie, własną działalność gospodarczą lub umowę o pracę dla osób z długim stażem w naszej firmie.

Nasza oferta skierowana jest do osób, które lubią dynamiczną i samodzielną pracę, nie boją się wyzwań. Dzięki wytrwałości i operatywności masz szanse na naprawdę dobre wynagrodzenie!

Zapraszamy do kontaktu.

Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz. U. 1997 nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami.

Wszystkim kandydatom gwarantujemy dyskrecję. Skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenie min. średnie,
- samodzielnego zarządzania ofertami i czasem,
- podstawowej znajomości rynku nieruchomości i topografii miasta,
- łatwości nawiązywania kontaktów,
- zdolności negocjacyjnych,
- zdolności pozyskiwania nowych kontaktów,
- rozwiniętych umiejętności sprzedażowych,
- dyspozycyjności, dobrej organizacji czasu pracy,
- zaangażowania w wykonywana pracę,
- dbania o pozytywny wizerunek naszej firmy,
- czynne prawo jazdy kat. B oraz praktyka w prowadzeniu samochodu.

Dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w zawodzie lub zbliżonej branży,
- doświadczenie w branży związanej z obsługą klienta,
- własny samochód osobowy,
- znajomość języka obcego w stopniu komunikatywnym (preferowany angielski),
- własna działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia.

Prezentacja firmy

Firma INVESTUM jest obecna na wrocławskim rynku nieruchomości od 1997 ro... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/02/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Własna działalność
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Premie, dodatki:
tak
Branża / kategoria:
Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi