Utrzymywanie kontaktu z Klientami i wyszukiwanie nowych Klientów.
Kontakt telefoniczny/mailowy/osobisty i pozyskiwanie nowych Klientów z sektora publicznego (JST) i prywatnego (MŚP, NGO).
Przygotowywanie ofert do przetargów publicznych zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 PZP.
Przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji biznesowych z wykorzystaniem ppt.i/lub innych narzędzi do tworzenia prezentacji multimedialnych oraz wstępne negocjacje.
Tworzenie treści i aktualizacja firmowej strony internetowej (za pośrednictwem intuicyjnego CMS).
Prowadzenie korespondencji biznesowej z Klientami i Instytucjami odpowiedzialnymi za wdrażanie/rozliczanie i nadzór projektów UE 2014-2020.
Udzielenie wstępnego wsparcia Klientowi w zakresie możliwości aplikowania o środki finansowe i realizacji projektów w ramach perspektywy 2014-2020 (po ukończeniu bezpłatnego szkolenia wewnętrznego zakończonego certyfikatem).
Prezentacja firmy:
Synopticon Investments Sp. z o. o. to wyspecjalizowana firma doradcza, zajmująca się wsparciem przedsiębiorstw, instytucji publicznych oraz organizacji pozarządowych w pozyskiwaniu środków z Unii Europejskiej. Świadczymy usługi związane z kompleksowym przygotowaniem i wdrażaniem projektów w tym m.in. inżynier kontraktu, obsługa przetargów, koordynacja, rozliczanie, sprawozdawczość, promocja oraz nadzór techniczny.
Nasz zespół tworzy grupa doświadczonych ekspertów z dziedzin mających kluczowe znaczenie dla przebiegu procesów inwestycyjnych. Podejmując współpracę z Synopticon Investments Sp. z o. o., otrzymujecie Państwo dostęp do wiedzy oraz doświadczenia wykwalifikowanych kierowników projektów, specjalistów z zakresu rozliczania, sprawozdawczości i ewaluacji, zamówień publicznych oraz inżynierii teleinformatycznej, którzy pracują na rzecz inwestycji współfinansowanych ze środków UE.
Dużym plusem Synopticon Investments Sp. z o. o. jako Pracodawcy jest oferowana miła atmosfera pracy w polskiej firmie oraz uczciwość względem zobowiązań względem Pracownika (stabilność zatrudnienia, urlopy, zwolnienia itp.).
Rodzaj pracy:
Praca biurowa przed komputerem, z wyjazdami do Klienta na terenie całego kraju.
Służbowy laptop.
Służbowy telefon GSM.
Dostęp do samochodu służbowego.
Refundacja kosztów podróży/delegacji środkami komunikacji zbiorowej.
Możliwość uczestnictwa w ciekawych szkoleniach o tematyce PZP, fundusze UE, zarządzanie projektami, IT/ICT.
Bardzo dobra znajomość pakietu Office (w tym umiejetność tworzenia ofert i prezentacji z wykorzystaniem grafik, filmów, plików dźwiękowych itp.)
Bardzo dobra umiejętność przygotowania i przeprowadzania prezentacji biznesowych z wykorzystaniem ppt.
Bardzo dobry kontakt z Klientem (głównie sektor publiczny/JST)
Znajomość Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 PZP, w tym umiejętność przygotowywania ofert przetargowych
Znajomość przepisów i procedur związanych z wdrażaniem projektów UE
Prawo jazdy kat. B
Odpowiedzialność
Umiejętność pracy pod presją czasu
Dyspozycyjność
Wytrwałość
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych/ ubezpieczeniowych
Mile widziane wykształcenie: europeistyka, ekonomia, prawo, informatyka, telekomunikacja
Od początku istnienia bliskie nam jest twierdzenie, że należy ściśle pow... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.