Opis stanowiska pracy

Przygotowywanie ofert do przetargów publicznych zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 PZP.

Tworzenie dokumentacji aplikacyjnej, w tym: wniosków o dofinansowanie, studium wykonalności i analiz finansowych.

Prowadzenie korespondencji biznesowej z Klientami i Instytucjami odpowiedzialnymi za wdrażanie/rozliczanie i nadzór projektów UE 2014-2020.

Udzielenie wstępnego wsparcia Klientowi w zakresie możliwości aplikowania o środki finansowe i realizacji projektów w ramach perspektywy 2014-2020 (po ukończeniu bezpłatnego szkolenia wewnętrznego zakończonego certyfikatem).

Kontakt telefoniczny/mailowy/osobisty i pozyskiwanie nowych Klientów z sektora publicznego (JST) i prywatnego (MŚP, NGO).

Prezentacja firmy:

Synopticon Investments Sp. z o. o. to wyspecjalizowana firma doradcza, zajmująca się wsparciem przedsiębiorstw, instytucji publicznych oraz organizacji pozarządowych w pozyskiwaniu środków z Unii Europejskiej. Świadczymy usługi związane z kompleksowym przygotowaniem i wdrażaniem projektów w tym m.in. inżynier kontraktu, obsługa przetargów, koordynacja, rozliczanie, sprawozdawczość, promocja oraz nadzór techniczny.

Nasz zespół tworzy grupa doświadczonych ekspertów z dziedzin mających kluczowe znaczenie dla przebiegu procesów inwestycyjnych. Podejmując współpracę z Synopticon Investments Sp. z o. o., otrzymujecie Państwo dostęp do wiedzy oraz doświadczenia wykwalifikowanych kierowników projektów, specjalistów z zakresu rozliczania, sprawozdawczości i ewaluacji, zamówień publicznych oraz inżynierii teleinformatycznej, którzy pracują na rzecz inwestycji współfinansowanych ze środków UE.

Dużym plusem Synopticon Investments Sp. z o. o. jako Pracodawcy jest oferowana miła atmosfera pracy w polskiej firmie oraz uczciwość względem zobowiązań względem Pracownika (stabilność zatrudnienia, urlopy, zwolnienia itp.).

Rodzaj pracy:

Samodzielna praca biurowa przed komputerem, z wyjazdami do Klienta na terenie całego kraju.
Służbowy laptop.
Służbowy telefon GSM.
Dostęp do samochodu służbowego.

Refundacja kosztów podróży/delegacji środkami komunikacji zbiorowej.
Możliwość uczestnictwa w ciekawych szkoleniach o tematyce PZP, fundusze UE, zarządzanie projektami, IT/ICT.

Wymagania

Umiejętność pisania wniosków o dofinansowanie, studium wykonalności oraz analiz finansowych.

Znajomość pakietu Office (w tym umiejetność tworzenia ofert i prezentacji z wykorzystaniem grafik, filmów, plików dźwiękowych itp.)

Bardzo dobra umiejętność przygotowania i przeprowadzania prezentacji biznesowych z wykorzystaniem ppt.

Bardzo dobry kontakt z Klientem (głównie sektor publiczny/JST)

Znajomość Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 PZP, w tym umiejętność przygotowywania ofert przetargowych.

Znajomość przepisów i procedur związanych z wdrażaniem projektów UE.

Prawo jazdy kat. B

Odpowiedzialność
Umiejętność samodzielnej pracy pod presją czasu
Dyspozycyjność
Wytrwałość

Prezentacja firmy

Od początku istnienia bliskie nam jest twierdzenie, że należy ściśle pow... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/11/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Wynagrodzenie
3 500PLN - 5 000PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
tak
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi