Ta oferta może być skierowana do Ciebie!
Jesteś pracownikiem ASO i chciałbyś dokonać zmiany w swojej karierze zawodowej i przenieść się do centrali prestiżowej i renomowanej firmy motoryzacyjnej?
Jeśli chcesz być częścią nowo budowanego zespołu dedykowanego do wynajmu długoterminowego, pracować w komfortowym otoczeniu i mieć możliwość rozwoju zawodowego, Aplikuj!
Doradca Centrum TechnicznegoMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Obsługa telefoniczna Warsztatów (ok. 85% czasu pracy) i Kierowców (ok. 15% czasu pracy);
- Współpraca Techniczno-Serwisowa z warsztatami naprawczymi w oparciu o autoryzowaną sieć;
- Kontrola rozliczeń gwarancyjnych i pogwarancyjnych;
- Weryfikacja kosztorysów napraw nadesłanych przez serwis naprawczy i akceptacja usług w zakresie realizowanych napraw mechanicznych, oponiarskich oraz ewentualnie blacharsko-lakierniczych;
- Optymalizacja kosztów obsługi technicznej pojazdów w oparciu o przyjęte standardy;
- Weryfikacja i rozliczenie faktur kosztowych za naprawy mechaniczne;
- Monitorowanie i przekazywanie informacji pomiędzy działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi;
- Przyjmowanie oraz monitorowanie zgłoszonych szkód komunikacyjnych pojazdów;
- Pomoc użytkownikom pojazdów w zakresie dostępności i lokalizacji warsztatów oraz wyjaśnianie procedur postępowania w danej sytuacji;
- Tworzenie i przekazywanie raportów wynikających z zadań operacyjnych.
Wymagania:
- Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego zdobytego w autoryzowanym serwisie mechaniki pojazdowej lub firmie wynajmu długoterminowego w dziale obsługi kierowców lub warsztatów;
- Pasja, zainteresowanie i wiedza w zakresie mechaniki pojazdów, technik napraw innowacyjnych rozwiązań rynkowych oraz produkcji pojazdów;
- Znajomość procedur i programów serwisowych gwarancyjnych , pogwarancyjnych oraz flotowych producentów pojazdów oraz standardów obsługi klienta flotowego oraz detalicznego w stacjach ASO;
- Praktyczne doświadczenie w pracy z warsztatami naprawczymi w zakresie napraw mechanicznych (obowiązkowo) oraz blacharsko-lakierniczych (będzie mile widziane);
- Znajomość standardów obsługi klienta flotowego oraz detalicznego w stacjach ASO;
- Wiedza w zakresie przygotowywania i wyliczania kosztorysów napraw/ faktur w oparciu o wewnętrzne standardy wyliczeń marki samochodowej;
- Dobra znajomość procedur autoryzacji napraw realizowanych przez firmy CFM na rynku flotowym;
- Mile widziana wiedza w zakresie procedur likwidacji szkód komunikacyjnych;
- Wiedza i doświadczenie w procedurach assistance oraz wynajmu pojazdów będą dodatkowym atutem;
- Znajomość systemu Audatex będzie mile widziana;
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- Komunikatywność i najwyższe standardy komunikacji z otoczeniem;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Cierpliwość i opanowanie.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Atrakcyjny system wynagrodzenia (podstawa wynagrodzenia + system premiowy) ;
- Dopłaty do ubezpieczenia medycznego, ubezpieczenia na życie lub karnetu sportowego, dopłaty do obiadów;
- System szkoleń wraz z możliwością nauki języka angielskiego;
- Możliwość wynajmu samochodu do użytku prywatnego na preferencyjnych warunkach;
- Miejsce parkingowe.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.