Jesteśmy bankiem, który łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym modelem prowadzenia finansów.
Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę.
Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej.
W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie.
Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę.
Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej.
W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie.
Doradca Bankowości Detalicznej SMART- 16014820
Miejsce pracy: Kraków
Zadania na stanowisku Doradcy obejmują:
- Zapewnienie aktualnym i potencjalnym Klientom wysokiej jakości obsługi bankowej poprzez aktywne badanie potrzeb oraz poszukiwanie adekwatnych dla nich rozwiązań
- Dbanie o realizację celów sprzedażowych zarówno zespołowych jak i indywidualnych
- Edukację oraz wsparcie Klienta w zakresie samodzielnego korzystania z aplikacji mobilnych przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi (ekrany dotykowe, tablety, smartfony)
- Budowanie długofalowych relacji z Klientami oraz tworzenie pozytywnego wizerunku Banku
- Promowanie oferty Banku poprzez udział w akcjach mikromarketingowych
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
- Mile widziane doświadczenie w aktywnej sprzedaży
- Swoboda w obsługiwaniu nowoczesnych sprzętów elektronicznych – tablety, smartfony, ekran dotykowy
- Komunikatywność
- Elastyczność, szybkość reagowania i dostosowania się do zmian
- Otwartość na pracę w weekendy (elastyczny grafik)
To apply for the vacancy please click on the 'APLIKUJ' button on the right side of this job offer.