#

Digital Offer & Rewards Analyst

Żabka Polska Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Żabka Polska Sp. z o.o.
To my, Żabka Polska! Tworzymy sieć sklepów, które codziennie ułatwiają życie milionom Polaków. To ogromne przedsięwzięcie, szczególnie, że mamy apetyt na dalszy rozwój i innowacyjne rozwiązania. U nas weźmiesz udział w nowatorskich projektach, rozwiniesz swoje umiejętności i zdobędziesz doświadczenie w firmie, która z rozmachem wkracza w epokę digitalu!

Digital Offer & Rewards Analyst

Miejsce pracy: Poznań

Dział Digital w Żabce to miejsce, w którym fani nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań, zajmują się cyfrową transformacją firmy. To tu powstaje m.in. nowa aplikacja mobilna, która wyprzedza oczekiwania klientów i przenosi ich zakupy na wyższy poziom wtajemniczenia. Jeżeli Digital to Twoje drugie imię, w mobile’u odnajdujesz się jak mało kto i niestraszne są Ci nowe wyzwania, to los się do nas uśmiechnął, gdyż szukamy właśnie Ciebie! Dołącz do zespołu, który dąży do ucyfrowienia zakupów convenience w Polsce – aplikuj i wybierz się w digitalową podróż! Aktualnie poszukujemy osoby, która wesprze zespół w kwestiach analityczno-biznesowych i będzie odpowiedzialna za program lojalnościowy oraz ofertę w aplikacji mobilnej Żabki. Do zadań kandydata należeć będzie bieżąca pomoc operacyjna dla managera zespołu Digital Offer, a także wyciąganie wniosków w oparciu o dane z raportów handlowych, CRM, aplikacji mobilnej oraz z wewnętrznych i zewnętrznych insightów.

Twoje zadania:

  • Wsparcie operacyjne i analityczne przy tworzeniu oferty w aplikacji mobilnej (produkty, nagrody w programie lojalnościowym, elementy grywalizacji)
  • Analiza efektywności działań oparta na danych (CRM, aplikacja mobilna, transakcje)
  • Analiza ryzyk w obrębie aplikacji mobilnej
  • Identyfikacja wzorców zachowań klientów, trendów i proponowanie zmian, hipotez do testów
  • Bieżąca współpraca z pozostałymi członkami zespołu rozwijającego aplikację mobilną
  • Współpraca operacyjna z innymi departamentami firmy (handel, promocja, zaawansowana analityka, marketing, księgowość)
  • Nadzór nad spójnością podejmowanych działań ze strategią firmy

Wymagania

  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w analityce biznesowej, syntezie danych (preferowane – handel detaliczny, ecommerce, media społecznościowe, programy lojalnościowe)
  • Znajomość specyfiki kanałów online/mobile
  • Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
  • Umiejętności negocjacyjne
  • Dociekliwość, kreatywność, umiejętność zaskakującego łączenia pozornie niezwiązanych faktów, działanie z „klientem w centrum uwagi"
  • Wykształcenie wyższe, preferowane matematyczne, ekonomiczne lub pokrewne
  • Sumienność, systematyczność i dokładność
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1

Znajomość narzędzi/metodyk:

  • Znajomość narzędzie do analizy i przetwarzania danych (pakiet Office oraz np. Power BI, SQL, R, Python)
  • Znajomość narzędzie projektowych - Jira, Confluence, Sharepoint
  • Znajomość systemów CRM, ERP (SAP)
  • Mile widziane – znajomość narzędzi marketing automation, silników rekomendacji, modeli ML/AI

Oferujemy:

  • Perspektywę rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem sieci sklepów typu convenience
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • Pracę w zespole osób nastawionych na cel
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Nowoczesne warunki i niezbędne narzędzia
  • Lokalizację biura w centrum Poznania
  • Wybrane przez Ciebie atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)
  • Przyjazną, nieformalną atmosferę pracy
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk "Aplikuj".

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi