Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Współtworzenie strategii komunikacji dla wszystkich produktów w oparciu o digital i multichannel
Zarządzanie mediami społecznościowymi wybranych marek z portfolio firmy
Proponowanie kierunku działań online nastawionych na rozwój rozpoznawalności marek (opracowywanie strategii, planowanie, prototypowanie rozwiązań, implementacja, ewaluacja) I budowanie zaangażowania odbiorców
Zapewnienie wsparcia pozostałym działom firmy w zakresie aktywności digital i zarządzania contentem na firmowych portalach społecznościowych i stronie www
Współpraca z podwykonawcami (domy mediowe w zakresie planowania i zakupu mediów, monitoringu efektywności, agencja graficzna)
Optymalizacja kampanii, śledzenie trendów eMarketingowych oraz nowych technologii, rozwój nowych projektów komunikacyjnych i eMarketingowych firmy
Oczekiwania:
Szerokie doświadczenie i wiedza rynkowa w obszarze marketingu online
Świetne zdolności komunikacyjne i interpersonalne
Umiejętność analitycznego i strategicznego myślenia
Wiedza na temat prowadzenia działań digitalowych również w obszarze marketingu rekrutacyjnego
Umiejętność pracy w zespole
Swoboda w posługiwaniu się językiem angielskim
Doświadczenie w branży IT (będzie plusem)
Min. 2 lata doświadczenia popartego wynikami
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?