Jesteśmy bankiem, który łączy doświadczenie i najlepsze tradycje polskiej bankowości z nowoczesnym modelem prowadzenia finansów.
Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę.
Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej.
W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie.
Wyznaczamy standardy światowej bankowości dzięki długofalowej strategii wzmacniając naszą obecność na świecie i nieustannie ulepszając relacje z Klientami. Kładziemy nacisk nie tylko na bankowość, ale też na technologie i analitykę.
Nasze podejście do rozwoju jest proste – stwarzamy możliwości i udostępniamy narzędzia rozwojowe, z których pracownicy mogą korzystać w odpowiednim dla siebie czasie, popierając jednocześnie postawę odpowiedzialności za kształtowanie własnej drogi zawodowej.
W Citi Handlowy nie ma sztywno wyznaczonych ścieżek kariery, którymi trzeba podążać – dzięki mobilności zawodowej można startować w procesach rekrutacyjnych w Citi na całym świecie.
Digital Analytics Expert
Miejsce pracy: Warszawa
Reference number: 16081092
Job description:
- Ensure development and execution of digitalization strategy
- Identify available information to help an enterprise to drive business to digital age
- Driving the organization to the next level of digitalization by using Big Data technics and tools
- Delivering Digital channel analysis, customer post and pre login behavior
- Understanding customer needs by enhancing SitCatalyst reporting with other departments
- CRM marketing & sales campaigns reporting in order to maximize profitability from Digital campaigns and customer satisfaction
- Segmenting of the Digital Customers to enable tailored and relevant marketing messages – personalized and contextualized offers
- Analysis return on investment through KPI’s and performance metrics from Digital activities
- Responsibility for preparation and realization of reporting and analytical solutions for Digital processes
- Creating propensity models for Digital customers and products
Requirements:
- Education Level: Master's Degree
- Strong analytical skills, ability to analyze many problems from various perspectives
- Very good understanding of Digital acquisition, activation and engagement specifics
- Economics/Maths/Statistics/IT university education
- Good understanding of statistics and building regression models
- Experience in work with big data sets
- Knowledge on how to manage data elements
- Very good written and spoken English.
- Very good work organization.
- Very good communication skills.
- Very good SQL and SAS/4GL skills.
- SAS Miner/R knowledge nice to have.
- Presentation skills, including data visualization and communication
- Being data driven problem solver
We offer:
- Opportunity of professional development in the international and well-established company
- Learning opportunities and challenging assignments in which you can utilize your knowledge
- Competitive social benefits (medical care, Benefit System, life insurance and other)
- Chance for a career evolution within Citi business structures
To apply for the vacancy please click on the 'APLIKUJ' button on the right side of this job offer.