Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 2 lata
Wykształcenie: Średnie zawodowe
Branża: Praca Doradztwo / Konsulting
Informacje o projekcie:
- Branża: consulting
- Rodzaj projektu: Customer Service
- Lokalizacja: Gdańsk
- Harmonogram pracy: praca od poniedziałku do piątku
- Wymagany język niemiecki oraz angielski - min. B2+
Zakres projektu:
- Dostarczanie wysokiej jakości i spójnej usługi przez e-mail, telefon.
- Rozwiązywanie problemów i identyfikację przyczyny, wybór i zapewnienie pełnej rozdzielczości i zadowolenia klienta.
- Doradzanie konsumentom w zakresie informacji o produkcie, w tym rozmiaru, koloru i dostępności zapasów, a także dostępnych promocji, pomoc we wszystkich zamówieniach informacji online.
- Utrzymywanie wiedzy o usługach i wiedzy o produktach i odpowiedniej aktualizacji dokumentów, procedur i instrukcji.
- Pełnienie funkcji rzecznika konsumentów w organizacji, codzienne kontakty z innymi działami wewnętrznymi w celu prowadzenia pozytywnych doświadczeń dla Konsumentów.
- Budowanie trwałych relacji zaufania poprzez otwartą i interaktywną komunikację.
Wymagania dotyczące kompetencji:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego(B2+)
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2+)
- Doświadczenie minimum 2-3 lata w customer service
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Wysoko rozwinięta kreatywność
- Nastawienie na współpracę
- Otwartość na nowe wyzwania
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Najlepszą prywatną opiekę medyczną
- Bogaty pakiet socjalny m.in. kartę Multisport, zniżki na obiad
- Stabilność zatrudnienia, po okresie próbnym - stała umowa
- Możliwość rozwoju kariery i indywidualnego rozwoju
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole w międzynarodowym środowisku
- Program szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych
- Atrakcyjna lokalizacja w nowymi biurami