Customer Service Technical Support
Warszawa Customer Service Technical Support
Warszawa
NR REF.: 1134556
Dla Naszego Klienta, firmy z branży urządzeń medycznych poszukujemy do działu Wsparcia Serwisowego osoby na stanowisko:
Customer Service Technical Support
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie wsparcia administracyjnego Inżynierom serwisu technicznego i operacji terenowych w Polsce z zakresu napraw sprzętu medycznego.Zadania na tym stanowisku to: współpraca z Inżynierami (telefonicznie i mailowo) pod kątem zamówień części, zgłoszeń Klientów, współpraca z działem Sprzedaży, aktualizowanie baz danych, monitorowanie płatności i obiegu faktur,zarządzanie dokumentacją, procesowanie zamówień w systemie.
Od kandydatów oczekujemy pierwszego doświadczenia w dziale Customer Service lub działach wsparcia serwisu, doświadczenia w procesowaniu zamówień w systemie, umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, praktycznej znajomości pakietu Microsoft Office oraz znajomości jęz. angielskiego na poziomie min. B2. Mile widziane doświadczenie w branży medical devices.
Nasz Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w godzinach 7:30/9:00 - 17:00, szkolenie wdrożeniowe oraz możliwości zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie.
Lokalizacja: Warszawa, Ursynów
Warszawa
NR REF.: 1134556
Dla Naszego Klienta, firmy z branży urządzeń medycznych poszukujemy do działu Wsparcia Serwisowego osoby na stanowisko:
Customer Service Technical Support
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie wsparcia administracyjnego Inżynierom serwisu technicznego i operacji terenowych w Polsce z zakresu napraw sprzętu medycznego.Zadania na tym stanowisku to: współpraca z Inżynierami (telefonicznie i mailowo) pod kątem zamówień części, zgłoszeń Klientów, współpraca z działem Sprzedaży, aktualizowanie baz danych, monitorowanie płatności i obiegu faktur,zarządzanie dokumentacją, procesowanie zamówień w systemie.
Od kandydatów oczekujemy pierwszego doświadczenia w dziale Customer Service lub działach wsparcia serwisu, doświadczenia w procesowaniu zamówień w systemie, umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, praktycznej znajomości pakietu Microsoft Office oraz znajomości jęz. angielskiego na poziomie min. B2. Mile widziane doświadczenie w branży medical devices.
Nasz Klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w godzinach 7:30/9:00 - 17:00, szkolenie wdrożeniowe oraz możliwości zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie.
Lokalizacja: Warszawa, Ursynów
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.