Agencja Rekrutacyjna Adore HR prowadzi obecnie proces rekrutacyjny dla swojego Klienta na stanowisko: Customer Service Team Leader z językiem angielskim. Praca w międzynarodowej firmie działającej w obszarze wyszukiwarek internetowych, w wielokulturowym środowisku.
Zakres obowiązków:
- Nadzorowanie pracy zespołu ds. obsługi klienta (10-20 osobowym)
- Organizowanie codziennych obowiązków zespołu, zarządzanie harmonogramem
- Motywowanie i wspieranie podwładnych w celu osiągania założonych celów oraz poziomu efektywności (KPI, SLA)
- Monitorowanie jakości obsługi klienta i zapewnienia najwyższych standardów w tym zakresie
- Wdrażanie do pracy nowych pracowników i zapewnienie systemu szkoleń
- Monitorowanie przychodzących żądań klienta biznesowego
- Analizowanie dostępnych raportów z zakresu poziomu satysfakcji klienta celem udoskonalenia obsługi
- Identyfikowanie potrzeb szkoleniowych
- Prowadzenie szkoleń i coachingu dla obecnego zespołu
- Tworzenie szablonów, gotowych odpowiedzi itp., w celu zapewnienia integralności w komunikacji
Oferujemy:
- Umowę o pracę + benefity
- Pracę w prestiżowej firmie
- Unikalne środowisko biurowe, pokoje gier
- Pracę w energetycznym i innowacyjnym środowisku
- Biegła znajomość języka angielskiego, min. C1
- Mile widziana znajomość języka rosyjskiego
- Min. 1 rok doświadczenia w Obsłudze Klienta
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Umiejętność pracy w zespole i łatwość nawiązywania kontaktów
- Umiejętność motywowania pracowników i tworzenia miłej atmosfery pracy
- Dobra znajomość pakietu Ms Office
„Łączenie wiedzy doświadczenia i zrozumienia potrzeb wszystkich p... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.