Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Do you have customer service experience? Do you speak Czech and Slovak language fluently? Are you have an advanced English skills? Would you like to gain new experience in interantional company- search engine giant? If yes- apply now!
Responsibilities:
Responsible for the daily performance of a group of 10-20 CSRs, ensuring adherence to SLA
communication channels
Ensure timely turnaround of customer queries and compliance of operational SLA’s & KPI’s
Coordinate the day to day activities of the team and facilitate the ramp up of additional
activities as required
Resource & capacity planning
Team management - ensure all tasks are been carried out and that all teams are productive and working as efficient as possible
Define and review objectives
Develop and implement L&D plans for team members
Headcount management
Quality feedback, performance plans and follow up
Continuously motivate the team to drive for success in customer satisfaction
Wymagania
Requirements:
Business/IT Degree or equivalent
Fluent English, Czech and Slovak is required
Excellent communications skills
Demonstrate strong interpersonal and team building abilities, coaching skills, and people
management experience
Strong presentation/relationship building capabilities and experience
Operational management and process excellence
Background in a Customer: Partner and/or Field Service related area has a clear advantage
Good overall business knowledge, appreciation & understanding of business processes
Customer Service Experience
Flexible, Can-Do Attitude
Excellent Communication skills required - both verbal and written
Must be highly competent in Microsoft Office (All Products)
We offer:
Full time job contract with atrractive salary conditions
Work within well-established international company with multicultural environment
Extensive social package and benefits package
Life insurrance; private medical care; etc.
Access to professional trainings
Work on interesting global projects
Nr licencji 8736
Prezentacja firmy
„Łączenie wiedzy doświadczenia i zrozumienia potrzeb wszystkich p...
„Łączenie wiedzy doświadczenia i zrozumienia potrzeb wszystkich partnerów w celu szybkiego osiągnięcia wspólnego sukcesu”„Ludzie do których zawsze wrócisz i szczerze ich polecisz gdy poszukujesz rozwiązań HR\\\"
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
06/10/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?