Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Customer Service Specialist
Lokalizacja: WarszawaNaszym Klientem jest jeden z międzynarodowych liderów branży zabawkowej.
Poszukujemy osoby na stanowisko Customer Service Specialist odpowiedzialnej za zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta Biznesowego (dystrybutorów) w ramach posprzedażowej obsługi zamówień. Do Twoich obowiązków będzie należał kontak telefoniczny oraz mailowy, wsparcie Klientów, obsługa wewnętrznego systemu, nadzór dostaw towarów do Klientów oraz wykonywanie prac administracyjno-biurowych.
Nasz Klient zapewnia:
- Biuro w dogodnej lokalizacji - Warszawa Śródmieście,
- Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
- Praca od poniedziału do piątku w godzinach biurowych (w piątek kończymy o 15!),
- Pakiet benefitów: m.in. multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie
- Pracę w silnej i dynamicznej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Dostępność do pracy w pełnym wymiarze godzin,
- Pierwsze doświadczenia w obsłudze Klienta,
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnej,
- Komunikatywność, zaangażowanie i chęć nauki.