Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej, działającej na globalnych rynkach w branży pokryć dachowych, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Customer Service Specialist
Miejsce pracy: SosnowiecOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Procesowanie zamówień – od momentu złożenia zamówienia, po dostawę do klienta,
- Ścisłą współpracę z klientami firmy zlokalizowanymi na całym świecie,
- Planowanie harmonogramów dostaw, przy współpracy z innymi działami oraz klientami,
- Prowadzanie dokumentacji logistycznej i sprzedażowej,
- Organizowanie transportów,
- Monitorowanie zapasów,
- Wspieranie zespołu sprzedaży w codziennych działaniach.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Minimum 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku, doświadczenie w branży budowlanej lub konstrukcyjnej będzie mile widziane,
- Znajomości systemu ERP,
- Biegłej znajomości języka angielskiego,
- Podstawowej wiedzy z obszaru logistyki dotyczącej dokumentacji, deklaracji celnych, certyfikatów, reguł Incoterms,
- Postawy proklienckiej oraz zorientowania na rozwiązywanie problemów.
Pracodawca oferuje:
- Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku,
- Zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę, stabilne warunki zatrudnienia,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Możliwość pracy zdalnej,
- Duże możliwości rozwoju zawodowego, w prężnie rozwijającej się organizacji.